دکتر محسن سلیمانی

کاربرد لیزر جنسیس

با افزایش سن و مراقبت‌های نادرست، پوست دچار لکه و چین‌ وچروک می‌شود. با استفاده از متدهای جدید جوانسازی پوست می‌توان به نتایج فوق‌ العاده‌ای در این زمینه رسید. یکی از معروف ترین انواع لیزرهای غیر تخریبی با نام لیزرجنسیس با طول موج بیش از هزار نانومتر بدون اینکه آسیب و تخریبی به بافت پوست وارد کند، با ترغیب سلول ها به ساخت کلاژن، به کیفیت پوست می افزاید. تحقیقات نشان داده است که چین های عمیق و افتادگی پوست با استفاده از لیزر جوانسازی غیرتخریبی تا حدود زیادی برطرف می شود. لیزر جنسیس نوعی روش جوانسازی است که روندهای طبیعی پوست را تحریک می‌کند تا اثرات ناشی از افزایش سن و تماس بیش از حد با نور خورشید را معکوس کند و پوستی درخشان و شفاف و سالم تحویل شما بدهد. این لیزر گرما تولید می‌کند و با ایجاد گرما در پوست سبب می‌شود تا تولید کلاژن تحریک شود و بدین ترتیب قوام و رنگ پوست به حالت طبیعی و سالم بازگردد. استفاده از لیزر غیرتخریبی هیچ گونه محدودیت استفاده برای رنگین پوست ها ندارد، حتی افراد تیره پوست نیز می توانند از شیوه غیرتخریبی استفاده کنند. این شیوه پوست را نمی سوزاند و ایجاد لکه نمی کند. تنها تفاوت این شیوه با روش های تخریبی این است که اشعه با قدرت کمتری به بافت آسیب دیده می تابد و مرتفع شدن چروک ها و مشکلات پوست به آرامی و در طی جلسات مختلف صورت می گیرد.

شما می‌توانید برای افزایش کلاژن و جوانسازی پوست به کلینیک بهین در اصفهان مراجعه نمایید. این مرکز با سالها تجربه در زمینه های مختلف پوست، کاشت مو ، زیبایی و لیزر می‌تواند نتایج بسیار درخشانی را به شما ارائه نماید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

کاربرد لیزر جنسیس

  1. آکنه
  2. قرمزی و آکنه روزاسه (آکنه دوران بزرگسالی)
  3. منافذ باز پوست
  4. زخم ناشی از آکنه، جراحی یا سوختگی
  5. بافت ناهموار پوست
  6. آنژیوم (نوعی تومور خوش‌خیم)
  7. خال لکه شرابی (PWS)
  8. پاپول (نوعی ضایعه عروقی پوستی)
  9. واریس صورت
  10. واریس پا
  11. آکنه‌های التهابی
  12. کک و مک
  13. لک‌های پیری/ قهوه‌ای
  14. ضایعات و برآمدگى‌هاى گوشتی
  15. جای جوش
  16. چین‌وچروک

مزایای لیزر جنسیس

لیزر جنسیس یک درمان غیر تهاجمی است که معمولاً تنها حدود 15 تا 20 دقیقه طول می کشد. نیازی به بیهوشی ندارد؛ زیرا این یک روش بدون درد است که تنها باعث ایجاد احساس گرمای ملایم می شود. لیزر جنسیس برای درمان ایمن و مؤثر در هر نوع پوستی طراحی شده است و می توان با خیال راحت در تمام قسمت های بدن (به استثنای چشم و نواحی اطراف) استفاده شود. این مورد بر خلاف لیزرهای دیگری است که در صورت استفاده بر روی نوع نامناسب پوست با خطر تغییر رنگ همراه هستند.

کاربرد لیزر جنسیس

نواحی مورد درمان لیزر جنسیس

اگرچه این روش در هر نقطه از بدن مناسب است؛ اما برخی استفاده از لیزر را در موارد زیر خواهند داشت:

نحوه عملکرد لیزر جنسیس

لیزر جنسیس نوعی لیزر غیرتخریبی «ان دی یگ» است که پروب دستگاه با پوست تماس ندارد؛ ولی با برخورد پرتوهای لیزر با پوست تولید گرما می کند. این گرما در عمق پوست ایجاد می شود و تولید طبیعی کلاژن را تحریک می کند. همچنین منافذ پوستی نیز طی اعمال این لیزر بر پوست بسته می شوند و پوست، سطحی صاف تر و یکدست تر پیدا می کند. گرمای تولید شده توسط این لیزر سبب کشته شدن باکتری های سطح و زیر پوست شده و مانع عود آکنه می شود.

مراقبت قبل از لیزر جنسیس

قبل از اینکه اقدام به انجام مراحل لیزر جوانسازی کنید، پزشک توصیه می کند که در مقابل نور شدید خورشید قرار نگیرید و از پوست خود در برابر نور محافظت کنید. بهتر است به سؤالات پزشک جهت تکمیل پرونده به درستی پاسخ دهید؛ چرا که برخی داروها یا مشکلات پوستی روند لیزر درمانی را با اختلال مواجه می کند. برای مثال درصورتی که جزء افرادی هستید که تبخال می زنید باید پزشک را در جریان قرار دهید. جهت جلوگیری از بروز این عارضه در طی درمان داروهایی تجویز می شود.

مراقبت بعد از لیزر جنسیس

با توجه به نوع پوست و شیوه انجام لیزر باید از برخی پمادهای موضعی رتینوئید تجویز شده توسط پزشک استفاده شود. پس از انجام لیزر، پزشک در مواقعی بانداژ را برای بستن پوست تجویز می کند. به اثرات تاول یا تورم پوست دست نزنید تا در کوتاه ترین زمان پوست خشک شده و به حالت عادی برگردد. پوست حساس خود را قبل از اینکه از منزل خارج شوید، باید با کرم ضد آفتاب بپوشانید.

کاندید نامناسب لیزر جنسیس

افراد باردار و شیرده در استفاده از لیزر احتیاط کنند. استفاده از لیزر باید به بعد از اتمام این دوران موکول شود. در صورتی که کار یا شغلی دارید که باید در زیر نور مستقیم آفتاب کار کنید، بهتر است لیزر درمانی را در زمانی دیگر انجام دهید. برخی بیماری ها و داروهای مصرفی ایجاب می کند از لیزر استفاده نکنید. در صورتی که زخم هایی در محل انجام لیزر وجود داشته باشد، باید تا بهبودی کامل استفاده از لیزر را به تعویق بیندازید. بهترین راه این است با پزشک معالج خود صحبت کنید و بهترین زمان و مناسب ترین شیوه را انتخاب کنید.

تعداد جلسات لیزر جنسیس

برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیاز به چند جلسه لیزر جنسیس است. معمولاً سه تا پنج جلسه لیزر با فاصله یک هفته انجام می‌شود. ممکن است تا 9 جلسه لیزر نیز انجام شود.

صفحه اينستاگرام دکتر سليماني

هزینه لیزر جنسیس

استفاده از متد زیبایی و جوانسازی، تحت پوشش بیمه های درمانی قرار نمی گیرد. احتساب هزینه های جوانسازی پوست به عوامل متعددی بستگی دارد:

عوارض استفاده از لیزر جنسیس

این دستگاه به صورت غیر تهاجمی موجب درمان پوستی شده و عوارض جانبی آن نادر است. شایع ترین عارضه جانبی، قرمزی پس از درمان است که معمولاً طی چند روز خود به خود برطرف می شود. استفاده از این لیزر اثرات ظاهری در پوست ایجاد نکرده و فرد بلافاصله بعد از انجام آن می تواند به فعالیت های روزانه خود باز گردد. برخی عوارضی که ممکن است در اثر استفاده از این دستگاه رخ دهد، به دلیل عدم مهارت و تخصص فردی است که این درمان را برای شما انجام می دهد. به همین علت اگر می خواهید درمان بدون عارضه ای را با دستگاه لیزر جوانسازی پوست جنسیس تجربه کنید پیشنهاد می شود حتماً به کلینیک های معتبر و مجاز بروید که توسط پزشکان حرفه ای انجام می شود.

کلینیک تخصصی بهین در اصفهان از تکنیک پیشرفته و نوین لیزرتراپی پس از کاشت مو استفاده میشود. بدین منظور از دستگاه لیزری استفاده می‌شود که به طور اختصاصی به همین منظور ساخته شده است و پرتوهای درمانی لیزر کم توان (لیزر سرد) را به طور مستقیم به سر می‌تاباند. در این مجموعه لیزرتراپی روشی موثر برای درمان ریزش مو نیز شناخته می‌شود. همچنین در صورتی که شما دچار ریزش مو و یا کم پشت شدن به علت‌های مختلف هستید، لیزرتراپی می‌تواند به شما در بازگرداندن موها و اعتماد به نفستان کمک کند. علاوه براین در کلینیک بهین اصفهان، روشهای دیگری نیز مانند مزوتراپی و پی آر پی برای درمان ریزش مو و پرپشت شدن مو وجود دارد. جهت کسب اطلاعات کامل در زمینه روشهای درمان ریزش مو و رزرو نوبت می‌توانید با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

زیبایی و جوانسازی پوست با لیزر

اندولیفت؛کاربردها،مزایا،کاندیدای مناسب و ماندگاری

مزایای جوانسازی پوست با رادیوفرکوئنسی



نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مقایسه کاشت ابرو به روش های fit و futمقایسه کاشت ابرو به روش های fit و fut

ابروها با این که بخش کوچکی از ظاهر ما را تشکیل می‌ دهند؛ اما تأثیر انکار ناپذیری در زیبایی صورت خواهند داشت. با استفاده از عمل زیبایی کاشت ابرو شما قادر خواهید بود تا فرم ابروهایتان را تغییر داده و ضخامت و طول آنها را افزایش یا کاهش دهید. ... ادامه مطلب

آیا کاشت مو به روش sut عوارض دارد؟آیا کاشت مو به روش sut عوارض دارد؟

شروع بالینی طاسی در مردان و زنان به طور کلی در حدود 30 تا 40 سالگی است. سابقه خانوادگی قوی یکی از بهترین شاخص های طاسی الگوی مردانه یا آلوپسی آندروژنیک است که شایع ترین علت ریزش مو است. اعتقاد بر این است که یک ارتباط ژنتیکی اتوزومال غالب باعث این ریزش مو میشود ... ادامه مطلب

تزریق ژل به شقیقه برای درمان فرو رفتگی گیجگاهتزریق ژل به شقیقه برای درمان فرو رفتگی گیجگاه

فیلرها، از انواع مواد مختلف شامل پرکننده‌ های اسید هیالورونیک ، پرکننده‌ های کلسیم هیدروکسیلاپاتیت کلسیم، پرکننده‌ های اسید پلیلاکتیک و پرکننده‌ های کلاژن و تزریق فیلر ساخته می‌ شوند. فیلرهای حاوی اسید هیالورونیک اغلب برای درمان چین و چروک و افزایش حجم پوست کاربرد دارند. ... ادامه مطلب

روشهای تقویت فولیکولهای موروشهای تقویت فولیکولهای مو

فولیکول، محیط مناسب برای تولید پیاز، ریشه مو و در نهایت رشد مو می باشد که می تواند تمامی مواد مغذی و مورد نیاز مو را از طریق برجستگی های ریز موجود، تحت عنوان پستانک که خود از خون تغذیه می کند، تامین کند. فولیکول، حالت کیسه ‌ای و حفره مانند دارد که در اعماق پوست سر انسان قرار گرفته است. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465