دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / انواع مدل های تزریق ژل لب

انواع مدل های تزریق ژل لب

لب ها از جمله اجزای صورت هستند که تأثیر بسزایی بر روی زیبایی صورت می گذارند و جذابیت چهره را افزایش می دهند؛ اما بسیاری از افراد به طور مادرزادی و ژنتیکی لب های کوچک و باریکی دارند و همین مورد باعث شده است تا اعتماد به نفس خود را از دست بدهند. در مقابل، در برخی افراد و بنا به دلایلی مانند بالا رفتن سن و کاهش تولید کلاژن پوست و یا آسیب های ناشی از تماس با نور خورشید، ممکن است به مرور از حجم لب ها کاسته شود که هر دو حالت و این که فرد از ابتدا لب باریکی داشته یا به مرور از حجم لب ها کم شده است، می تواند نارضایتی هایی را به همراه داشته باشد. در این روش زیبایی، بافت لب و همچنین کناره های لب حجم داده می شود و زیبایی لب و صورت بیشتر خواهد شد. تزریق ژل لب ، یکی از محبوب ترین انواع این اقدام زیبایی است که در آن با استفاده از تزریق ژل به لب، مشکلات ظاهری لب های بالا و پایین مانند چین و چروک های پوستی و عدم تقارن از بین می روند و سعی بر آن خواهد بود که لب ها بعد از تزریق، حالت طبیعی خود را حفظ کرده باشند.

شما می‌توانید برای تزریق ژل به کلینیک بهین در اصفهان مراجعه نمایید. این مرکز با سالها تجربه در زمینه های مختلف پوست، کاشت مو ، زیبایی و لیزر می‌تواند نتایج بسیار درخشانی را به شما ارائه نماید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزایای تزریق ژل لب

ژل لب روسی

ژل لب روسی بر اساس شکل لب اغلب خانم‌های روسی ایجاد شده است. در این مدل، تزریق بیشتر در ناحیه کشیدگی و تیزی حاشیه لب ها انجام می‌شود. همچنین برای برجسته‌کردن لب ها مقدار کمی از ژل را در امتداد خط لب تزریق می‌کنند.

انواع مدل های تزریق ژل لب

تزریق ژل لب مدل فانتزی

یکی دیگر از مدل ها تزریق ژل لب، مدل فانتزی می باشد که امروزه در میان مردم بسیار محبوب شده است. در این مدل به علت حجم زیادی که به لب ها وارد می شود، لب ها از حالت طبیعی خود خارج می شوند و به نوعی برجستگی بیش از حد بر روی لب ها قابل مشاهده است. خانم‌هایی که به لب‌هایی پهن با حجم زیاد و برجسته علاقمند هستند، باید تزریق ژل لب مدل فانتزی را انتخاب نمایند.

ژل لب گرد

تزریق ژل لب مدل گرد اینگونه است که ابتدا پزشک، فیلر را بر نواحی مختلف لب تزریق کرده و سپس با ماساژ دست، فرمی گرد ایجاد می‌کند.

مدل هالیوودی

این مدل لب، بیشتر در چهره ی بازیگران هالیوودی به چشم می خورد. در روش تزریق ژل لب مدل هالیوودی لب های بالا و پایین به یک نسبت حجیم و برجسته می شود و پس از تزریق، تمرکز از روی سایر اجزای صورت فرد برداشته شده و بیشتر بر روی لب ها متمرکز می شود.

مدل کلاسیک

مدل لب کلاسیک به همه افراد و با هر فرم صورت می آید. لب بالا و لب پایین در حالت کلاسیک نسبت به یکدیگر متعادل هستند و ظاهر طبیعی اولیه را حفظ می کنند.

نحوه تزریق ژل لب

مراقبت قبل از تزریق ژل لب

مراقبت بعد از تزریق ژل لب

کاندید نامناسب تزریق ژل لب

ماندگاری ژل لب

ژل های لب در بهترین شرایط خود تا یک سال دوام دارند؛ ولی عموماً تا شش یا هشت ماه ماندگاری دارند. دوام و ماندگاری ژل های لب نیز در بدن هر فرد متفاوت است. به دلیل اینکه لب ها بیشتر حرکت می کنند بدن زودتر ژل را جذب کرده پس هر شش ماه یک بار نیز به تزریق مجدد می باشید.

هزینه تزریق ژل لب

از جمله عوامل مؤثر در قیمت نهایی کار می‌توان به اجرت پزشک، هزینه کلینیک، قیمت ژل، حجم ژل و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

صفحه اينستاگرام دکتر سليماني

عوارض جانبی ژل لب

مهمترین عوارض جانبی تزریق ژل که طبیعی بوده و بعد از چند روز برطرف می‌شوند عبارتند از:

  1. ورم بعد از تزریق فیلر
  2. التهاب و کبودی
  3. درد در ناحیه تزریق

در مواردی نادر ممکن است عارضه‌هایی برای فرد بروز نماید که این عوارض جدی بوده و باید سریعاً با پزشک در میان گذاشته شوند:

  1. عفونت در محل تزریق
  2. خون ‌مردگی
  3. گلوله شدن ژل در محل تزریق
  4. بروز واکنش آلرژیک در بدن

کلینیک تخصصی بهین در اصفهان از تکنیک پیشرفته و نوین لیزرتراپی پس از کاشت مو استفاده میشود. بدین منظور از دستگاه لیزری استفاده می‌شود که به طور اختصاصی به همین منظور ساخته شده است و پرتوهای درمانی لیزر کم توان (لیزر سرد) را به طور مستقیم به سر می‌تاباند. در این مجموعه لیزرتراپی روشی موثر برای درمان ریزش مو نیز شناخته می‌شود. همچنین در صورتی که شما دچار ریزش مو و یا کم پشت شدن به علت‌های مختلف هستید، لیزرتراپی می‌تواند به شما در بازگرداندن موها و اعتماد به نفستان کمک کند. علاوه براین در کلینیک بهین اصفهان، روشهای دیگری نیز مانند مزوتراپی و پی آر پی برای درمان ریزش مو و پرپشت شدن مو وجود دارد. جهت کسب اطلاعات کامل در زمینه روشهای درمان ریزش مو و رزرو نوبت می‌توانید با شماره‌ تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

چه مواردی دوام ژل لب را کاهش می دهند؟

برای تزریق ژل لب باید بدانید...



نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا کاشت ریش روی جای زخم صورت امکان پذیر است؟آیا کاشت ریش روی جای زخم صورت امکان پذیر است؟

کاشت مو روی جای زخم یا کاشت مو بر روی بافت اسکار امکان پذیر است. به منظور کاشت مو بر روی جای زخم، جراح، موهایی را که هنوز در فولیکول های آنها هستند پیوند می زند. این امر باعث می شود که موها در صورت تماس با رگ های خونی ریشه یابی و رشد مجدد خود را آغاز کنند. ... ادامه مطلب

اگر نمیخواهید پوستتان خراب شود این مطلب را بخوانیداگر نمیخواهید پوستتان خراب شود این مطلب را بخوانید

پوست، نوعی سپر دفاعی است که ما را در برابر انواع میکروب ها و بیماری ها محافظت می کند. علاوه بر وظایف متعدد، پوست باعث کنترل دمای بدن و بهبود گردش خون می شود.لذا مراقبت پوست، ضرورت فراوانی یافته است و برای حفظ سلامت پوست یک سری اقدامات مراقبتی انجام دهیم که در این بخش به آنها پرداخته ایم. ... ادامه مطلب

معایب کاشت مو به روش FITمعایب کاشت مو به روش FIT

کاشت مو به روش FIT دوره ی بهبودی بسیاری کوتاهی دارد و چون بیشترین مقدار مو را می‌توان در یک جلسه برداشت و در محل طاسی سر بیمار کاشت ، اغلب نتایج بسیار خوبی از این روش بدست می آید ... ادامه مطلب

اختلال عملکرد طبیعی پوست با کرم پودر های آرایشیاختلال عملکرد طبیعی پوست با کرم پودر های آرایشی

کرم پودر های آرایشی با ایجاد یک لایه بسیار ضخیم روی پوست مانع عملکرد طبیعی منافذ پوست می شود. متاسفانه امروزه در بعضی از جوامع آرایش به صورت افراطی انجام می شود.مهم ترین مسئله در مراقبت از پوست مرطوب نگه داشتن و جلوگیری از کاهش رطوبت پوست و از طرفی استفاده از ضد آفتاب هاست ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465