دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مطالب و مقالات / آیا لیفت بینی بدون جراحی امکان پذیر است؟

آیا لیفت بینی بدون جراحی امکان پذیر است؟

بینی، نقش غیرقابل انکاری در زیبایی صورت دارد. افرادی که از ظاهر بینی خود راضی نیستند و از جراحی بینی هراس دارند، می‌توانند برای رفع ایرادهای بینی روش لیفت را امتحان کنند. به کمک این روش، اصلاح برخی از ناهنجاری‌های بینی مانند برجستگی‌ها و ناهمواری‌ها امکان‌ پذیر است. تغییر نوک بینی و رفع سایر نواقص آن نیز به کمک این تکنیک ممکن به نظر می‌رسد. با این وجود باید بدانید که تکنیک‌های غیرتهاجمی، ماندگاری طولانی مدتی ندارند و معمولاً نیاز به تکرار آنها وجود دارد. لیفت بینی با نخ یکی از روش‌های جدید غیرتهاجمی است که بدون جراحی و آسیب به عروق و بافت و مخاط ایجاد تغییر می‌کند. همچنین این نخ‌ها موجب ایجاد کلاژن و جوانسازی پوست می‌شوند و پوستی محکم و کشیده‌تر فراهم می‌کنند.

توصیه می شود برای تشخیص و رفع مشکلات و بیماری های پوستی ، همچنین روشهای مراقبت تخصصی از پوست ، به پزشکان پوست و مو مراجعه نمایید. دکتر محسن سلیمانی در اصفهان می توانند در این زمینه به شما مشاوره داده و کمک نمایند. لطفا جهت کسب اطلاعات کامل در این زمینه و رزرو نوبت، با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزایای لیفت بینی با نخ

لیفت بینی

انواع نخ‌های مورد استفاده در لیفت بینی

Mono filament

که به اختصار به آن پی‌دی‌او می‌گویند. نخ تک رشته‌ای است که خیلی اثرات لیفت ندارد.

PDO-COG

نخ کاگ، نخ تک رشته‌ای است که واجد خارهای بسیار ظریفی است. این برجستگی‌ها باعث افزایش سطح تماس می‌شود که خود موجب التهاب و کلاژن سازی بیشتر می‌گردد و از طرفی با قلاب شدن به پوست امکان لیفت سریع را ایجاد می‌کند. این نخ گرانتر و مؤثرتر از بقیه انواع نخ است.

Polyglycolide

استفاده از این نوع نخ دو مزیت دارد اول اینکه چند رشته‌ای هستند و باعث التهاب بیشتری در پوست می‌شود. دوم اینکه این نخ به همراه خود گلیکولیک اسید دارد که آن ‌هم در نهایت باعث افزایش التهاب و کلاژن سازی، بیشتر می‌شود. در مجموع این نخ‌ها ۱۰ درصد بیشتر از نخ‌های دیگر التهاب ایجاد می‌کنند و نتایج بهتری دارند.

Hurricane

در این سیستم نخ به شکل مارپیچ کار گذاشته می‌شود. لذا به همین دلیل طول بیشتری از نخ داخل بافت می‌گردد که خود باعث التهاب و کلاژن سازی بیشتر می‌شود. این نخ‌ها نیز اثرات بیشتری در لیفت دارند و درکنار نخ‌های کاگ بسیار مورد استفاده برای لیفت هستند.

نحوه لیفت بینی با نخ

ماده بیحسی به محل تحت درمان زده می شود و سپس بیحسی موضعی به اطراف بینی تزریق می شود. به همین علت درد حاصل از این روش کاملا قابل تحمل بوده و بیماران به خوبی با آن کنار می آیند. سپس نخ ها به صورت افقی در دیواره های بینی و به صورت عمودی در نوک بینی قرار می گیرند. این نخ ها پس از بیحسی موضعی جاگذاری می شوند و برای این کار از سوزن های مخصوصی استفاده می شود و بدین ترتیب برش های بزرگ در سطح پوست ایجاد نمی شود.

اقدامات قبل از لیفت با نخ بینی

مراقبت بعد از لیفت بینی با نخ

ماندگاری لیفت بینی با نخ

با توجه به نخی که در این روش استفاده می شود ماندگاری این روش متغیر است.نخ های تک رشته و صاف معمولاً زودتر جذب می شوند و تحریک کلاژن در آنها محسوس نیست؛ ولی نخ های خاردار ماندگاری بیشتری دارند. ماندگاری لیفت با نخ در این روش قبل از جذب شدن ۶ تا ۸ ماه است. البته نتایج حاصل از آن ۸ تا ۱۲ ماه باقی می ماند.در صورت تمایل پس از این دوره می توانید دوباره لیفت بینی را انجام دهید.با تکرار روش شما می توانید انتظار نتایج طولانی تر را داشته باشید.پس از تکرار متداوم این روش بسیاری از نتایج ایجاد شده برای همیشه حفظ خواهند شد.

موارد منع لیفت بینی با نخ

صفحه اينستاگرام دکتر سليماني

عوارض لیفت بینی با نخ

تاکنون عوارض شدید و بلند برای این روش مشاهده نشده است. از جمله عوارض احتمالی می‌توان به:

  1. تورم
  2. کبودی
  3. درد
  4. عفونت
  5. واکنش های آلرژیک
  6. قابل مشاهده بودن نخ ها در افراد با پوست نازک

هزینه لیفت با نخ بینی

هزینه لیفت بینی در این روش بسته به نوع و میزان نخ مصرفی، مهارت و تجربه پزشک، شهر و منطقه و حتی خود کلینیک متفاوت است. به طور کل هزینه این روش نسبت به جراحی بینی بسیار پایین‌تر می‌باشد.

شما می‌توانید برای تزریق ژل لب به کلینیک بهین در اصفهان مراجعه نمایید. این مرکز با سالها تجربه در زمینه های مختلف پوست، کاشت مو ، زیبایی و لیزر می‌تواند نتایج بسیار درخشانی را به شما ارائه نماید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

آیا با بوتاکس، بینی کوچک می شود؟



نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درمان جوش صورت با لیزردرمان جوش صورت با لیزر

مؤثرترین و ساده ترین راه برای درمان جوش، روش غیر تهاجمی لیزر جوش صورت با استفاده از لیزر های جوانسازی و درمانی است. ... ادامه مطلب

بکارگیری لیزر کم توان بعد از کاشت موبکارگیری لیزر کم توان بعد از کاشت مو

بااستفاده از لیزر کم توان بعد از کاشت مو میتوان افیکیسی کاشت مو در روش برشی را از 80 درصد میتوان به 95 درصد رساند ودر روش غیرجراحی نیز میتوان افیکیسی کاشت را از حدود 70 میتوان به 80 درصد رساند ... ادامه مطلب

نقش مزونیدلینگ در جوانسازی دور چشمنقش مزونیدلینگ در جوانسازی دور چشم

مزونیدلینگ یکی از روش های جوانسازی دور چشم است که ترکیبی از مزوتراپی و میکرونیدلینگ می باشد ... ادامه مطلب

روشهای غیر جراحی لیفت گونه کدامند؟روشهای غیر جراحی لیفت گونه کدامند؟

لیفت گونه یکی از جدیدترین روش‌ ها برای بازگرداندن فرم ایده‌آل به چهره می‌ باشد. لیفت گونه بدون جراحی جدیدترین پیشرفت در جوانسازی صورت است و ظاهر بسیار جوانتری به فرد می‌ بخشد.لیفت گونه بدون جراحی می‌ تواند حجم ازدست ‌رفته صورت را بازیابد، خط فک و استخوان گونه را بارزتر و افتادگی گونه را برطرف کند. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465