دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / برای تزریق ژل لب باید بدانید...

برای تزریق ژل لب باید بدانید...

لب ها از جمله اجزای صورت هستند که تأثیر بسزایی بر روی زیبایی صورت می گذارند و جذابیت چهره را افزایش می دهند؛ اما بسیاری از افراد به طور مادرزادی و ژنتیکی لب های کوچک و باریکی دارند و همین مورد باعث شده است تا اعتماد به نفس خود را از دست بدهند. در مقابل در برخی افراد و بنا به دلایلی مانند بالا رفتن سن و کاهش تولید کلاژن و یا آسیب های ناشی از تماس با نور خورشید، ممکن است به مرور از حجم لب ها کاسته شود که هر دو حالت و این که فرد از ابتدا لب باریکی داشته یا به مرور از حجم لب ها کم شده است، می تواند نارضایتی هایی را به همراه داشته باشد. در این روش زیبایی، بافت لب و همچنین کناره های لب حجم داده می شود و زیبایی لب و صورت بیشتر خواهد شد. تزریق ژل لب، یکی از محبوب ترین انواع این اقدام زیبایی است که در آن با استفاده از تزریق ژل به لب، مشکلات ظاهری لب های بالا و پایین مانند چین و چروک های پوستی و عدم تقارن از بین می روند و سعی بر آن خواهد بود که لب ها بعد از تزریق، حالت طبیعی خود را حفظ کرده باشند.

شما می‌توانید برای تزریق ژل لب به کلینیک بهین در اصفهان مراجعه نمایید. این مرکز با سالها تجربه در زمینه های مختلف پوست، کاشت مو ، زیبایی و لیزر می‌تواند نتایج بسیار درخشانی را به شما ارائه نماید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزایای تزریق ژل لب

انواع مختلف ژل برای تزریق به لب

انتخاب برند ژل لب یکی از مهم ترین مواردی است که باید در نظر گرفته شود؛ چرا که نامرغوب بودن ژل می تواند عوارض جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. مواردی از قبیل سن فرد، فرم لب و نتایج مورد انتظار در تعیین برند و مارک ژل لب دخیل هستند و در کنار برند انتخابی، نحوه تزریق نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

تزریق ژل لب

پس از بیحس کردن موضع، محل تزریق با محلول ضد میکروبی یا الکل تمیز می‌شود. سپس به وسیله سرنگ مخصوص و سوزن‌هایی ظریف با زاویه‌ای‌ درست میزان دقیقی‌ از فیلر در لب‌ها تزریق می‌شود.

تزریق ژل لب

مراقبتهای قبل و بعد از تزریق ژل لب چیست؟

حدود یک هفته قبل از تزریق فیلر لب، از مصرف آسپرین (البته اگر دارویی حاوی آسپیرین مصرف می کنید با پزشک عمومی یا پزشک خود صحبت کنید)، ایبوپروفن، ویتامین E و مکمل های روغن ماهی خودداری کنید؛ زیرا اینها رقیق‌کننده‌های طبیعی خون هستند که ممکن است باعث کبودی بیشتر شما شوند؛ اما مصرف استامینوفن مانعی ندارد.

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل لب

عوامل مؤثر بر بهترین نتایج تزریق ژل لب کدامند؟

نوع ژل

اولین مورد در ماندگاری تزریق ژل و نتایج خوب این روش، نوع ژل یا فیلر انتخاب شده است که باید حتماً استاندارد و مورد تأیید وزارت بهداشت باشد.

عمق تزریق

عمق تزریق ژل یا فیلر نیز از عوامل مؤثر در ماندگاری آن است. در واقع اینطور می‌توان گفت که برخی از ژل ها باید در عمق بیشتری تزریق شوند و برخی دیگر در عمق کمتر. در نتیجه تکنیک و مهارت پزشک در تزریق بسیار مهم است که هر نوع ژلی در محل خودش تزریق شود. به عنوان مثال اگر ژلی که باید عمیق تزریق شود سطحی تزریق شود،خیلی سریع تأثیر آن از بین خواهد رفت و آثار آن باقی نخواهد ماند.

پرطرفدارترین شیوه ی تزریق ژل به لب

یکی از پرطرفدارترین مدل های تزریق ژل لب، مدل سه دکمه‌ای است. با توجه به اینکه لب بالا دارای سه قسمت مهم میانه‌ی لب بالا (V شکل) و دو سمت آن می‌باشد. در روش سه دکمه‌ای، ناحیه میانی لب بالا و دو قسمت راست و چپ لب پایین بیشتر از نقاط دیگر با ژل حجیم می شوند. به این ترتیب حالتی خوشایند به لب‌ها داده می شود؛ یعنی لب‌ها علاوه بر حجیم شدن، یک شکل جدید و منحصر به فرد به خود می‌گیرند.

ماندگاری تزریق ژل لب چقدر است؟

تزریق ژل لب نتایج دائمی ندارد و به مرور از حجم ژل کاسته می شود و بسیاری از افراد هر چند ماه یک بار، مجدد تزریق ژل را انجام می دهند تا فرم و حجم دلخواهشان حفظ شود. در واقع، ماندگاری ژل لب در هر فردی متفاوت است و به یک سری عوامل بستگی دارد. از جمله:

  1. نوع ژلی که استفاده می‌کنید. مثلاً ژل‌های هیالورونیک اسید بین ۶ تا ۹ ماه ماندگاری دارند. ژل‌های نیمه‌دائمی حدود یک تا دو سال ماندگار هستند. ژل‌های دائمی مدت بسیار طولانی‌تری دوام می‌آورند.
  2. میزان حجم‌دهی به لب مهم است. حجم‌دهی بیشتر، ترمیم دیرتری نیاز دارد.
  3. متابولیسم بدن شما و شرایط فیزیولوژیک پوست نیز تعیین کننده است. برخی متابولیسم سریع‌تری دارند و هیالورونیک اسید تزریق شده خیلی زود جذب بدن می‌شود.
  4. ماندگاری ژل به عوامل زیادی بستگی دارد. برخی از مراجعین هر ۶ ماه برای ترمیم و تزریق دوباره مراجعه می‌کنند و برخی هم تا ۹ یا ۱۰ ماه نیاز به تزریق دوباره ندارند، لذا ماندگاری از فرد به فرد متفاوت است.

چه افرادی کاندیدای تزریق ژل لب هستند؟

تزریق فیلر لب برای گروهی خاص از افراد نباید استفاده شود چون بروز عوارض را برای آنها چند برابر می کند. ممکن است در مواردی عوارض تزریق فیلر لب به صدمات غیر قابل جبران تبدیل شوند. اگر جزء گروه های معرفی شده زیر هستید نباید تزریق فیلر انجام دهید:

تزریق ژل به لب چقدر طول می کشد؟

طول مدت تزریق ژل لب به میزان ژل مورد استفاده بستگی دارد. کل زمان ویزیت، حدود یک ساعت طول بکشد.

عوارض و خطرات تزریق ژل یا فیلر به لب

عوارض جانبی رایج تزریق ژل لب که معمولاً ۱ الی ۲ روز بعد رفع می شوند:

 آدرس اينستاگرام دکتر سليماني

عوارض جانبی نادری که در صورت بروز، باید توسط پزشک معاینه شوند عبارتند از:

هزینه تزریق ژل لب چقدر است؟

از جمله عوامل مؤثر در قیمت نهایی کار می‌توان به اجرت پزشک، هزینه کلینیک، قیمت ژل، حجم ژل و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

آیا شما به جوانسازی پوست با روشی غیر تهاجمی، مقرون به صرفه و با کمترین میزان درد نیاز دارید؟! اگر پاسخ شما مثبت است؛ ما به شما میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ را پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید برای انجام این روشها به کلینیک بهین در اصفهان مراجعه نمایید. به منظور دریافت مشاوره و یا رزرو نوبت می توانید با شماره ‌تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

انواع مدل های تزریق ژل لب

چه مواردی دوام ژل لب را کاهش می دهند؟



نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا نرم کننده های مو باعث ریزش میشوند؟آیا نرم کننده های مو باعث ریزش میشوند؟

مواد فعال موجود در نرم کننده فقط بر سطح مو تأثیر دارند، به بخش داخلی مو نمی‌ رسند و تأثیری هم روی فولیکول مو ندارند.موهایی که در حمام می ریزند معمولاً موهایی هستند که ریشه سستی دارند و در فاز استراحت قرار گرفته اند و به هر حال قرار است به زودی از روی سرتان بریزید ... ادامه مطلب

تزریق بوتاکس برای رفع خطوط پنجه کلاغی کنار چشمتزریق بوتاکس برای رفع خطوط پنجه کلاغی کنار چشم

روش‌ های زیباسازی زیادی وجود دارد که کمک می کنند با این علائم پیری پوست خداحافظی کنید. در این میان تزریق بوتاکس به خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم یک روش بس ... ادامه مطلب

تقویت مو با خوراکی هاتقویت مو با خوراکی ها

سرعت رشد و تقویت مو به عواملی مانند سن، سلامتی، ژنتیک و رژیم غذایی بستگی دارد. اگرچه شما نمی توانید عواملی مانند سن و ژنتیک را تغییر دهید؛ اما رژیم غذایی موردی است که شما بر آن اشراف و کنترل لازم را دارید. مو برای رشد به مواد مغذی مفید موجود در خوراکی ها نیاز دارد. ... ادامه مطلب

داروهای موضعی برای درمان طاسیداروهای موضعی برای درمان طاسی

تولید هورمون های آندروژنیک مانند دی‌هیدروتستوسترون از عواملی است که باعث طاسی الگوی مردانه می‌شود.کلینیک بهین اصفهان یکی از مراکز تخصصی درمان ریزش مو به روشهای دارویی، لیزری و کاشت مو است که با سالها تجربه در این زمینه قادر به ارائه بهترین و موثرترین خدمات به مراجعین گرامی می‌باشد ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465