دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / فیلر چانه چیست و چه تاثیری بر زیبایی صورت دارد؟

فیلر چانه چیست و چه تاثیری بر زیبایی صورت دارد؟

تعادل و هماهنگی مشخصات چهره هنگام صحبت از نظر زیبایی از اهمیت بسیاری برخوردار است. زمانی که شکل چانه ظاهری هماهنگ و خطی مشخص با صورت داشته باشد ، به تعادل در نسبت های صورت کمک می کند. مشکلاتی از قبیل واضح نبودن خط چانه ، مشکلات شکل و عدم تقارن یا کمبود حجم از نظر زیبایی یکپارچگی ساختاری صورت را مختل می کند. چانه یکی از عضو‌های صورت است که در زیبایی چهره تأثیر بسزایی دارد و به همین دلیل افراد خواهان چانه‌ای خوش‎فرم و زاویه‌ دار می باشند. چانه برجسته‌ تر و باریک‌ تر باعث می‌شود با ظاهری جذاب‌ تر و تأثیرگذارتر به نظر برسید. پیشرفت‌های علمی و پزشکی در زمینه‌های زیبایی‌شناسی پزشکی این امکان را به وجود آورده است که بتوانید شکل و طول چانه خود را بدون استفاده از تیغ جراحی اصلاح کنید. تزریق فیلر به چانه یک روش درمانی رایج است که در آن از پرکننده‌های پوستی برای برجسته‌ تر کردن چانه استفاده می‌شود. تزریق فیلر چانه به دلیل نتایج‌ ایده‌آل و عوارض جانبی بسیار کمی که دارد مورد تأیید پزشکان بوده و توانسته توجه اکثر افراد را به خود جلب کند.

شما می‌توانید برای تزریق ژل و بوتاکس به کلینیک بهین در اصفهان مراجعه نمایید. این مرکز با سالها تجربه در زمینه های مختلف پوست، کاشت مو ، زیبایی و لیزر می‌تواند نتایج بسیار درخشانی را به شما ارائه نماید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

فواید تزریق فیلر چانه

فیلر های پوستی می‌توانند موارد زیر را افزایش و بهبود دهند:

  1. قرینگی چانه
  2. اندازه چانه
  3. طول چانه
  4. برجستگی چانه: برخی از متقاضیان دارای چانه عقب رفته هستند. این عقب رفتگی در نمای جانبی صورت، بهتر دیده می‌شود. با استفاده از فیلر های پوستی می توان چانه‌ ای خوش‌ فرم و برجسته‌تر برای بیمار به وجود آورد.
  5. شکل چانه: ممکن است فرد متقاضی تمایل به داشتن چانه‌ای با عرض بیشتر، طول بیشتر، زاویه بیشتر یا کمتر داشته باشد یا از داشتن چانه‌ای تیز رنج می‌برد. تمامی این مشکلات با تزریق فیلر به چانه قابل درمان می‌باشد.
فیلر چانه

مزایای فیلر چانه

فیلر چانه یک روش ساده و بدون درد است که امکان اصلاح بسیاری از ناهنجاری‌های موجود در چانه را در یک جلسه می‌دهد. یک روش غیر جراحی است و بزرگ‌ترین مزیتی است که این روش را از سایر کاربردها متمایز می‌کند. جدا از این، از جمله مزایای آن موارد زیر است:

نحوه تزریق فیلر چانه

ابتدا پزشک، ناحیه تزریق را ضد عفونی می‌کند. گاهی به درخواست فرد می‌توان از بیحسی موضعی مانند لیدوکائین قبل از شروع درمان استفاده نمود. در برخی موارد نیز لیدوکائین از قبل در سرنگ همراه با پرکننده پوستی مخلوط شده است. در طول تزریق، چند سی سی با توجه به فرم چانه و مدل ایده‌آل فرد در چانه و فک وارد می‌شود.

مراقبت های قبل از تزریق فیلر چانه

مراقبت های بعد از تزریق فیلر چانه

ماندگاری فیلر چانه

ماندگاری نتیجه تزریق فیلر به نوع فیلر، ناحیه‌ای که فیلر به آن تزریق شده و ویژگی جسمی بیمار بستگی دارد. به‌طور کلی اثر فیلر‌های تزریق شده در چانه با توجه به نوع فیلر مورد استفاده 6 تا 24 ماه است.

قیمت فیلر چانه

هزینه تزریق فیلر چانه بستگی به نوع و برند فیلر استفاده شده، میزان تزریق، ناحیه درمان و تعداد سرنگ‌های تزریق و دستمزد پزشک برای دستیابی به نتایج مطلوب دارد. بنابراین هزینه تزریق فیلر در افراد مختلف متفاوت است.

صفحه اينستاگرام دکتر سليماني

عوارض فیلر چانه

در صورت انتخاب فیلر مناسب و قابل اعتماد معمولاً عارضه ای وجود ندارد. در کل چانه محل بی‌خطری برای تزریق فیلر است. البته بعد از تزریق ممکن است دار خونمردگی، تورم و قرمزی شوید که بعد از مدتی کوتاه برطرف می شوند. گاه محل تزریق برای مدتی کوتاه در برابر لمس و فشار حساس می‌ماند.

اگر از فقدان موهای خود رنج می‌برید، می‌توانید با پیوند مو مشکل خود را حل کنید. بزرگترین مزیت پیوند مو این است که فرد اعتماد به نفس خود را بازمی‌یابد. در کلینیک بهین اصفهان از بهترین روشهای کاشت و پیوند مو بهره گرفته شده است تا نتایجی رضایت بخش و شگفت انگیز برایتان به ارمغان آید. در این مرکز از روشهای کاشت مو شامل کاشت مو به روشFUT و FIT برای ایجاد نتیجه‌ای طبیعی استفاده می‌شود. مورد قابل ذکر آن است که شما می‌توانید بر اساس میل خود موهای پیوند یافته را حفظ کنید، آنها را رنگ کنید، مواد آرایشی بزنید، بشویید و با هر مدل مویی آراسته کنید. به منظور دریافت مشاوره و یا رزرو نوبت می توانید با شماره ‌تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

زاویه سازی و فرم دهی فک با تزریق ژل

رفع چروک و خطوط عمقی پیشانی با تزریق فیلر

بوتاکس برای بالا بردن ابرو مؤثرتر است یا فیلر؟

تزریق فیلر جهت برطرف نمودن خط اخم عمیق

رفع و درمان پف زیر چشم با تزریق فیلر



نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا زدن ماینوکسیدیل بعد از کاشت مو ضروری است؟آیا زدن ماینوکسیدیل بعد از کاشت مو ضروری است؟

با مصرف محلول ماینوکسیدیل می‌توان آن قسمت از پوست را که مورد عمل کاشت مو قرار گرفته است تقویت کرد. این محلول به صورت موضعی استفاده می‌ شود و می‌ تواند بر رویش مجدد پیاز مو تأثیرگذار باشد. استفاده از این محلول باید تا چند ماه بعد از عمل پیوند مو ادامه یابد. ... ادامه مطلب

ترمیم محل بانک مو بعد از کاشتترمیم محل بانک مو بعد از کاشت

کاشت مو یک روش جراحی است که در آن فولیکول‌های مو را از ناحیه مقاوم در برابر ریزش مو (منطقه دهنده) برداشته و به قسمت‌های طاس یا کم‌پشتی مو پیوند می‌دهند. کاشت مو یک راه‌حل دائمی و طبیعی برای بیمارانی است که از طاسی یا ریزش مو رنج می‌برند. ... ادامه مطلب

مزایا و معایب لیفت ابرو با نخمزایا و معایب لیفت ابرو با نخ

یکی از روش هایی که برای از بین بردن مشکلاتی از قبیل افتادگی پوست به کار می رود لیفت با نخ می باشد که برای جوانسازی پوست و توسط پزشک مورد استفاده قرار ... ادامه مطلب

افزایش تراکم یا پر پشت شدن موی سرافزایش تراکم یا پر پشت شدن موی سر

ریزش مو شایع‌ ترین مشکل پوست و مو در سرتاسر دنیا و در طول تاریخ است. این مشکل فقط مختص آقایان نیست و زنان بسیاری نیز از آن رنج می‌ برند. یکی از راههای درمان ریزش موی افرادی که به هر دلیلی نمی توانند کاشت مو انجام دهند، ترمیم مو می باشد. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465