دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / لیفت شقیقه با ژل چگونه انجام میشود؟

لیفت شقیقه با ژل چگونه انجام میشود؟

افتادگی پوست در ناحیه شقیقه می‌تواند باعث افتادگی گوشه چشم‌ها و ابروها شده و ظاهر و جذابیت چشم را کاهش دهد. لیفت شقیقه یکی از عمل‌های زیبایی تقریباً کم تهاجمی است که برای بالا کشیدن دم ابرو و گوشه خارجی چشم مورد استفاده قرار می‌گیرد و نه تنها حالت کشیده و جذابی برای چشم‌ها به وجود می‌آورد، بلکه تأثیر بسزایی هم در لیفت و بالا کشیدن گونه‌ها دارد. از شیوه‌ها و تکنیک‌های مورد استفاده در لیفت شقیقه، تزریق فیلر می‌باشد. در تکنیک لیفت شقیقه با فیلر میتوان از فیلرهای مختلفی برای تزریق استفاده کرد؛ اما متداول‌ترین این فیلرها، فیلرهای اسید هیالورونیک می‌باشند. مدت ماندگاری انواع فیلرها به نوع فیلر، پوست و بدن فرد بستگی خواهد داشت.

شما می‌توانید برای تزریق ژل و بوتاکس به کلینیک بهین در اصفهان مراجعه نمایید. این مرکز با سالها تجربه در زمینه های مختلف پوست، کاشت مو ، زیبایی و لیزر می‌تواند نتایج بسیار درخشانی را به شما ارائه نماید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

آنچه در این مطلب میخوانید

فیلر شقیقه برای بالا بردن ابرو

لیفت شقیقه با تزریق ژل روش غیرجراحی است که مانند یک لیفت صورت کوچک، شقیقه‌ ها را تقویت می‌ کند و با استفاده از ژل اسید هیالورونیک زیست تخریب پذیر (HA) رطوبت و حجم را به ناحیه زمانی باز می گرداند. در حقیقت هیالورونیک اسید یک قند طبیعی است که از طریق احتباس آب به پوست ما کمک می کند تا صاف و هیدراته شود و از طرفی با تزریق اسید هیالورونیک به نواحی تخلیه شده شقیقه، ذخایر اسید هیالورونیک که در طول زمان کاهش یافته اند دوباره پر می شوند.

مزایای فیلر شقیقه

لیفت شقیقه با ژل

لیفت شقیقه با ژل چگونه انجام میشود؟

آمادگی قبل از تزریق فیلر به شقیقه‌

توجه به نکات و مراقبت‌های توصیه شده قبل از انجام فرایند تزریق فیلر به گیجگاه برای داشتن بهترین نتیجه الزامی است. در ادامه به برخی از نکات مراقبتی مهم در روزهای قبل از پروسه تزریق پرکننده اشاره می‌کنیم:
برای جلوگیری از ایجاد کبودی‌های وسیع و یا خونریزی‌های احتمالی حین و پس از تزریق فیلر، مصرف هرگونه مسکن‌ و رقیق کننده‌های خون نظیر آسپرین را یک هفته قبل از انجام تزریق ژل (تحت نظر پزشک) قطع کنید.
استفاده از هرگونه مواد جوان کننده پوست نظیر کرم‌ها و یا لوسیون‌های جوان کننده و جلوگیری کننده از پیری پوست را در روزهای منتهی به انجام تزریق فیلر قطع کنید.
دو هفته قبل از انجام تزریق فیلر برای هیچگونه عمل جراحی نظیر جراحی‌های دندان، تاتو و دیگر موارد این چنینی اقدام نکنید.
برای جلوگیری از ایجاد درد و تورم‌های سنگین پس از تزریق فیلر، از مصرف الکل، کافئین و غذاهای پرچرب، پر نمک و پرکربوهیدرات 1 الی 2 روز قبل از جلسه تزریق فیلر خودداری نمایید.
در هفته منتهی به فرایند تزریق فیلر از هرگونه درمان پوستی نظیر عکس‌برداری با اشعه، انواع لیزرها و یا سایر اقدامات شیمیایی روی پوست خودداری کنید.

مراقبت‌های بعد از تزریق فیلر به شقیقه

کاندید نامناسب لیفت شقیقه با فیلر

ماندگاری فیلر شقیقه

نوع فیلر تزریق شده و سن شما در زمان تزریق اولیه از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در ماندگاری تزریق ژل شقیقه هستند. با توجه به این عوامل، آثار ناشی از تزریق ژل در ناحیه گیجگاهی از ۶ ماه تا یک سال دوام خواهند داشت.

قیمت فیلر شقیقه

هزینه تزریق ژل، ارتباط مستقیم با مقدار ژل مصرفی، برند ژل و میزان تبحر پزشک شما دارد.

آدرس اينستاگرام دکتر سليماني

عوارض فیلر شقیقه

اگر تزریق فیلر توسط پزشک متخصص انجام گیرد، درمان بسیار راحت و بدون عوارضی را تجربه خواهید کرد. برخی از عوارض جانبی وجود دارند که ممکن است در ناحیه‌ی تزریق شده به وجود آیند:

این عوارض در طی چند ساعت یا چند روز از بین خواهند رفت.

یک از روشهای موثر برای رفع تیرگی، چین و چروک های ریز و لک در اطراف چشم، مزوتراپی دور چشم است که با تزریق کوکتل در اطراف چشم، توسط دکتر محسن سلیمانی در اصفهان انجام می شود. شما می توانید جهت آگاهی بیشتر در ارتباط با مزتراپی زیر چشم و هماهنگی با مطب دکتر سلیمانی از طریق تماس با شماره تلفن 36290689 - 031 اقدام فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

ماندگاری و عوارض تزریق کلاژن برای جوانسازی پوست

درماپن چیست و چه کاربردهایی دارد؟

چه کسانی نباید هایفو انجام دهند؟

تاثیر تزریق پی آر پی در جوانسازی پوست

چگونه بعد از مزونیدلینگ از پوست خود مراقبت کنیم؟



نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تفاوت های مزونیدلینگ و میکرونیدلینگ چیست؟تفاوت های مزونیدلینگ و میکرونیدلینگ چیست؟

پوست بر اثر استرس و اضطراب، غذای بد، عوامل وراثتی، عدم مراقبت صحیح، تغییر وزن، افزایش سن، بارداری، بیماری‌های زمینه‌ای و غیره آسیب‌ می‌بیند و دچار مشکل می‌شود. در این بین استفاده از برخی روش‌های درمانی جهت بهبود این آسیب‌ها ممکن است تا حد زیادی در زندگی ما تأثیرگذار باشد. ... ادامه مطلب

کاشت مو به روش FIT چه معایب و مزایایی دارد و چه مدت ماندگار است؟کاشت مو به روش FIT چه معایب و مزایایی دارد و چه مدت ماندگار است؟

روش کاشت موی FIT یکی از موثرترین روشهای کاشت مو است که با حداقل تهاجم می‌تواند به بهترین نتایج منجر شود. در صورت انتخاب صحیح ، محتاطانه و معقولانه گرافت های لازم برای کاشت از ناحیه موی دائمی ، استفاده از این روش تا اخر عمر ماندگار است ... ادامه مطلب

انواع و علائم بیماریهای قارچی پوست،آیا قارچ پوستی خطرناک است؟انواع و علائم بیماریهای قارچی پوست،آیا قارچ پوستی خطرناک است؟

قارچ پوست نوعی بیماری عفونتی پوست می باشد که بسیار مسری است و به سرعت با تماس فرد دیگری منتقل می شود. عفونت قارچی می‌ تواند هر فردی را درگیر کند ... ادامه مطلب

درمان جوش صورت با دارودرمان جوش صورت با دارو

جوش صورت در واقع شایعترین مشکل پوستی است. شروع آن به شکل جوش زیر پوستی همرنگ پوست و گاهی جوش برجسته و سرسیاه یا سرسفید می باشد. معمولاً برای درمان جوش صورت نیاز به اقدامات متعددی می باشد که یکی از این روشها مصرف دارو است. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465