دکتر محسن سلیمانی

پیوند مو چیست؟

امروزه روشهای متفاوتی برای پیوند مو گزارش میشود ولی همه آنها را میتوان به دو دسته اساسی تقسیم کرد:
1- روش fit
2- روش fut
درهر دو روش موها عموما از پشت سر برداشته شده وقسمتهای خالی کاشته میشوند.درروش اول نیاز به تعداد محدود وکمتری تار مو برای کاشت هست ولی در روش دوم میتوان کل سر را در یک جلسه کاشت.یعنی در روش اول تعداد مشخصی تار مو برای کاشت برداشته میشود ولی در روش دوم یکباریکه از پشت سر بیمار برداشته شده وبرای کاشت جلو سر بکار میرود.در ضمن بافت پشت سر بخوبی جراحی میشود.در روش اول احتمال از بین رفتن موهای پیوندی بیشتر است چون در جداسازی احتمال صدمه به ریشه بیشتر است.

اگر از فقدان موهای خود رنج می‌برید، می‌توانید با پیوند مو مشکل خود را حل کنید. بزرگترین مزیت پیوند مو این است که فرد اعتماد به نفس خود را بازمی‌یابد. در کلینیک بهین اصفهان از بهترین روشهای کاشت و پیوند مو بهره گرفته شده است تا نتایجی رضایت بخش و شگفت انگیز برایتان به ارمغان آید. در این مرکز از روشهای کاشت مو شامل پیوند واحد فولیکولی (FUT) و استخراج واحد فولیکولی (FUE) برای ایجاد نتیجه‌ای طبیعی استفاده می‌شود. مورد قابل ذکر آن است که شما می‌توانید بر اساس میل خود موهای پیوند یافته را حفظ کنید، آنها را رنگ کنید، مواد آرایشی بزنید، بشویید و با هر مدل مویی آراسته کنید. به منظور دریافت مشاوره و یا رزرو نوبت می توانید با شماره ‌تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

سن پیوند هرچه بالاتر از سی سال باشد بهتر است

قبل از سی سال فقط در شرایط خاص توصیه میشود . انتخاب پزشک وبه دنبال آن تیم پیوند مو نقش خیلی مهمی در نتیجه دارد چراکه این کار بسیار وابسته به فرد بوده واگر خوب انجام نشود نه تنها نتیجه خوبی ندارد بلکه بانک موی بیمار هم از بین می‌رود.

اينستاگرام دکتر سليماني

معمولا چند تار مو در سر کاشته میشود ؟

بسته به شدت طاسی سر، از 1000 تا 4000 یا بیشتر تار مو كاشته میشود تا تراكم مناسبی از موها در این ناحیه ایجاد شود. در صورت طاسی شدید ممكن است بیش از یك جلسه برای ایجاد پوشش مناسب موها لازم باشد. موهای پیوند شده اغلب طی 18 تا 22 هفته پس از عمل، شروع به رشد كرده و در تمام طول عمر به رشد خود ادامه می‌دهند. استفاده از كاشت مو به وسیله لیزر CO2 یا Er تا Yag موفقیت چندانی نداشته است. همچنین كاشت مو به روش پانچ گرافت و استفاده از روش كاشت اتوماتیك توسط دستگاه كاشت مو (سیستم بازگردانی خودکار مو) امروزه در دنیا كنار گذاشته شده و همچنین توسط انجمن تخصصی پوست و وزارت بهداشت به دلیل مشكلات فراوانی مطرود گشته است.

پیوند مو در اصفهان

عمل پیوند مو درد دارد ؟

معمولا بیمار طی عمل، دردی احساس نمیكند و یا دردش خیلی کم است. پس از عمل، یك بانداژ توری شكل روی سرش قرار داده میشود تا مانع جابجایی گرافت شود. روز پس از عمل نیز پانسمان تعویض و بانداژ برداشته می‌شود. ناحیه پشت سر كه موها از آنجا برداشته می شوند، بخیه زده میشود و بین 7 تا 12 روز پس از عمل، بخیه ها كشیده می شوند و بهبودی، كامل می شود.

پس از عمل جراحی پیوند مو، چه مراقبتهایی لازم است ؟

بیمار پس از عمل، یك داوری مسكن ملایم دریافت میكند. طی 2 تا 3 روز پس از عمل، بیمار باید در وضعیت 45 درجه بخوابد تا احتمال تورم پس از عمل كمتر شود. روی هر كدام از گرافتها، دلمهای بسته میشود كه حداكثر طی 10 تا 14 روز پس از عمل می‌افتد. ممكن است تعدادی از موهای پیوند شده در ابتدا ریزش داشته باشند، ولی چون پیاز مو زنده و سالم است پس از طی یك دوره سكون 3 تا 4 ماهه، شروع به رشد میكنند و تا ماه هشتم رویش موها كامل می‌شود و چون موهای پیوند شده تحت تاثیر آنزیم 5 آلفا ردوكتاز نیستند، به هیچ وجه تا آخر عمر ریزش مو ندارند.

این عمل چه عوارضی دارد ؟

عوارض پس از عمل پیوند مو بسیار نادر است. ممكن است احساس كرختی خفیفی در ناحیه دهنده یا گیرنده مو وجود داشته باشد كه طی 2 تا 8 ماه پس از عمل كاملا بر طرف میشود. عفونت خفیفی ممكن است در ناحیه گیرنده مو ایجاد شود كه به راحتی با تجویز آنتی بیوتیك قابل درمان است. محل برداشتن مو در پشت سر كوچك است و به راحتی با موهای اطراف پوشانده میشود.

موهای گرافت شده در جلوی سر، هیچ گونه اسكار یا زخمی بر جای نمیگذارند و پس از رویش موهای پیوند شده، كاملا پوشانده میشوند.تا چند روز پس از عمل ممكن است ناحیه پیشانی و اطراف چشم ورم کند كه ظرف مدت چند روز از بین می رود.
میتوانید تعدادی از عکس های قبل و بعد از پیوند را در گالری ببینید

کاشت ابرو در کلینیک بهین اصفهان با مطلوب ترین نتایج و مناسب ترین قیمت انجام می‌شود. شما می‌توانید جهت هماهنگی یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

مزایای کاشت مو به روش SUT (اس یو تی)

تعداد جلسات و مدت زمان کاشت مو

مراحل کاشت مو به روش DHI

آزمایش های لازم برای عمل کاشت مو

اهمیت بانک مو در تراکم کاشت مو



نظرات کاربران درباره این مطلب :حسین مومنی [ 1397-05-16 ]
میخواستم تحقیقات جهت کاشت مو انجام دهم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
اگر نمیخواهید پوستتان خراب شود این مطلب را بخوانیداگر نمیخواهید پوستتان خراب شود این مطلب را بخوانید

پوست، نوعی سپر دفاعی است که ما را در برابر انواع میکروب ها و بیماری ها محافظت می کند. علاوه بر وظایف متعدد، پوست باعث کنترل دمای بدن و بهبود گردش خون می شود.لذا مراقبت پوست، ضرورت فراوانی یافته است و برای حفظ سلامت پوست یک سری اقدامات مراقبتی انجام دهیم که در این بخش به آنها پرداخته ایم. ... ادامه مطلب

انواع خال سرطانیانواع خال سرطانی

ملانوم نوع خاصی از سرطان پوست است که در سلول های پوستی به نام ملانوسیت آغاز می شود. یکی از اصلی ترین موضوعات در شناسایی و پیشگیری از سرطان پوست زیر نظر گرفتن این خال های سرطانی و تشخیص تفاوت‌ آنها با خال های عادی است. ... ادامه مطلب

بوتاکس و فیلر چه تفاوتهایی با هم دارند؟بوتاکس و فیلر چه تفاوتهایی با هم دارند؟

برای درمان چین و چروک های دینامیک تزریق بوتاکس انتخاب مناسبی است . درمان مناسب خطوط ریز ناشی از شکستن یا تجزیه کلاژن تزریق فیلر است . ... ادامه مطلب

توصیه هایی جهت کاهش عوارض رنگ موتوصیه هایی جهت کاهش عوارض رنگ مو

عوارض رنگ کردن مو و این آسیب‌ها ممکن است همان اول خود را نشان ندهند و اثرات آن بعد از روزها یا هفته‌ها بروز کند. در ادامه به عوارض رنگ مو که از چند عارضه‌ای که ممکن است در صورت رنگ کردن مو آن به صورت مکرر ایجاد شود، می‌پردازیم. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465