دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزرهای جوانسازی
درمان جای جوش با لیزر CO2 فرکشنال

لیزر CO2 فرکشنال یک روش غیر تهاجمی است که از لیزر برای درمان جای جوش استفاده میشود.

لیزر کیوسوییچ (Q-switch) چه کاربردهایی دارد؟

کیوسوئیچ روشی سریع و کم عارضه است که بدون نیاز به جراحی یا بیهوشی مواردی مانند لک پوست را از بین می برد و هیچ آسیبی به بافت های پوست نمی رساند.

اندولیفت؛کاربردها،مزایا،کاندیدای مناسب و ماندگاری

اندولیفت روشی است که جهت درمان و ترمیم افتادگی پوست با حداقل تهاجم بافتی صورت می گیرید.لیزر اندولیفت هم بر لایه های زیرین و هم لایه های سطحی پوست اثرگ

کاربرد لیزر جنسیس

با افزایش سن و مراقبت های نادرست، پوست دچار لکه و چین‌ وچروک می شود. با استفاده از متدهای جدید جوانسازی پوست می توان به نتایج فوق العاده‌ ای در این زمینه رسید. یکی از معروف ترین انواع لیزرهای غیر تخریبی با نام لیزر جنسیس با طول موج بیش از هزار نانو متر بدون اینکه آسیب و تخریبی به بافت پوست وارد کند،

زیبایی و جوانسازی پوست با لیزر

جوانسازی پوست با لیزر از روش‌ های بسیار اثربخش برای از بین بردن چین‌ و چروک‌ ها و لیفت پوست به شمار می‌ رود. در زمان انجام لیزر، پرتوهای این ابزار با برخورد به پوست، به لایه‌ های زیرین نفوذ می‌ کند. این پرتوها سلول‌ را وادار به کلاژن سازی می‌ نماید.

مزایای جوانسازی پوست با رادیوفرکوئنسی

جوانسازی صورت با رادیوفرکوئنسی یکی از روش‌های جدید درمانی و لیفت صورت بدون جراحی می باشد که در آن از امواج رادیوفرکوئنسی برای جوانسازی پوست صورت استفاده می‌شود.

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465