دکتر محسن سلیمانی
مدت زمان محکم شدن گرافت مو پس از کاشت

کاشت مو یکی از روش های درمانی ریزش مو می باشد که موهای شما را از ناحیه ای از سر که دارای تراکم موی بیشتری می باشد به ناحیه دیگر منتقل می کند

بررسی قدم به قدم کاشت مو به روش FUT

با توجه به اهمیتی که موها در زیبایی افراد دارند و دلایل متعدد ریزش جزئی یا کلی آنها یا کاهش تراکم موها شوند، روشهای مختلفی برای کاشت مو وجود دارد

کاشت مو به روش fit چه مراحلی دارد؟

کاشت مو یکی از ماندگارترین روش‌ های درمان ریزش مو و دستیابی به موهایی پرپشت و زیبا است.

اهمیت بانک مو در تراکم کاشت مو

بانک مو به قسمتی گفته می‌ شود که گرافت‌ های مو از آنجا تأمین شده و میتواند یک منبع مناسب برای کاشت مو باشد. بهترین بانک مو، پشت سر است؛ زیرا موهای این قسمت مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی و هورمونهایی دارند که منجر به ریزش مو می‌ شوند.

مدت زمان رشد مو بعد از کاشت

ریزش موی موقت پس از انجام کاشت مو شایع است و این یک عارضه جانبی موقت ناشی از کاشت مو می‌ باشد. به طور کلی ریزش موهای کاشته شده 2 الی 3 هفته بعد از عمل شروع می‌ شود و راه را برای رشد موهای جدید باز می‌ کند. رویش جدید موها در حدود 8 تا 12 ماه پس از کاشت موی طبیعی ادامه خواهد داشت.

پیوند مو به روش FIT چگونه انجام میشود؟

از آنجایی که ریزش مو و کم پشت شدن موهای سر سبب بالاتر دیده شدن سن و نیز کاهش اعتماد به نفس افراد میشود، ترمیم و پیوند مو امروزه در تمام نقاط دنیا رونق بیشتری یافته است. اکثر افراد برای جایگزینی موهای از دست رفته خود از پیوند مو استفاده می‌ کنند. در واقع یکی از روش‌ های افزایش حجم موها، پیوند مو است

حداکثر تراکم کاشت مو چقدر است؟

شما می توانید کاشت مو با تراکم بالا در اصفهان را با مراجعه به کلینیک تخصصی کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل دکتر سلیمانی تجربه نمایید

روشهای تحریک فولیکولهای مو پس از کاشت مو

پس از عمل کاشت مو اصول مراقبتی توسط پزشک به مراجعه کننده توصیه می‌ شود. برخی از شیوه‌ های تقویت مو مانند مزوتراپی، پی آر پی و لیزر ممکن است توسط پزشک برای تحریک فولیکول‌ها پیشنهاد شود که در ادامه این در مورد این روشها توضیح داده میشود.

مراحل کاشت مو به روش DHI

امروزه افراد در سنین مختلف دچار ریزش مو می‌ شوند که این مشکل بسیار برایشان عذاب‌آور است و به دنبال راه‌هایی برای حل این مشکل و رشد دوباره مو های خود هستند. کاشت مو دارای روش‌ های گوناگونی است که یکی از بهترین و جدید ترین آن روش DHI است.

کاشت مو در مردان با چه عوارضی همراه است؟

کاشت مو یک جراحی زیبایی نسبتاً نوین و به سرعت در حال رشد است. روش‌ ها و تکنیک‌ های کاشت مو در طی سال‌ های اخیر پیشرفت چشمگیری داشتند. با این حال نباید فراموش کنیم که تمامی این روش‌ ها، هنوز نوعی عمل جراحی محسوب می‌ شوند و تمام عمل‌ های جراحی عوارض و خطراتی دارند.

تاثیر فوق العاده لیزر تراپی بعد از کاشت مو

پس از انجام عمل کاشت مو می توان از لیزر جهت تسریع فرآیند رشد موهای کاشته شده استفاده کرد. لیزر تراپی یکی از روش‌ های درمانی است که با استفاده از تابش پرتوی متمرکز عمل می‌ کند.

هزینه، عوارض و مزایای کاشت مو به روش میکروگرافت

کاشت مو به روش میکروگرافت در واقع نوع پیشرفته‌ ای از تکنیک SUT است که در آن از ابزار بسیار دقیق‌ تر و برش‌ های بسیار ریزتری هنگام کاشت، استفاده می‌ شود. نتیجه این روش، درد و ناراحتی بسیار کمتر در کنار موفقیت بسیار بالا است.

علت عفونت بعد از کاشت مو چیست؟

عمل کاشت مو به عنوان روشی تضمینی در بازیابی حجم از دست رفته ی موها شناخته می شود و می تواند زیبایی و جذابیت را به چهره ی شما بازگرداند. فرآیند پیوند مو را به طور کلی اقدامی بی خطر می دانند اما علائمی وجود دارد که ممکن است به دلایل مختلف تحت عنوان عوارض جانبی کاشت مو در افراد مختلف ظاهر شوند

آیا جای زخم و اسکار بعد از کاشت مو دائمی است؟

شدت و میزان نمایان بودن اسکار و زخم‌ های ناشی از کاشت مو بستگی به نحوه مراقبت و تمایل به انجام روش‌ های زیبایی برای از بین بردن آنها دارد. بدن برخی افراد در طول زمان و به تدریج، جای خط بخیه را تا حدی ترمیم می‌ کند.

مدت بیحسی سر بعد از کاشت مو

کاشت مو نوعی جراحی کم تهاجم است که برای بازگرداندن مو به مناطقی از پوست سر که دچار طاسی و یا کم پشتی است انجام می شود. کاشت مو شامل برداشتن گرافت ها (دسته های کوچکی از فولیکول های مو) از ناحیه اهدا کننده و استفاده از آنها به عنوان پیوند در یک منطقه طاس یا دچار ریزش می باشد.

حداقل و حداکثر سن مناسب کاشت مو چقدر است؟

سن مناسب کاشت مو ترجیحاً زمانی است که روند ریزش مو تقریباً تکمیل شده و الگوی طاسی در افراد مشخص گردیده است. برای اطلاع از دقیق‌ترین زمان در خصوص حداقل و حداکثر سن کاشت مو بهتر است با پزشک در این زمینه مشورت گردد؛ چراکه این سن در هر شخصی با توجه به سیستم ایمنی بدن، متفاوت است.

درصد موفقیت کاشت مو چقدر است؟

اگر مراقبت‌ های قبل و بعد از کاشت مو را به درستی انجام ندهید حتی اگر بهترین پزشک و مدرنترین روش را انتخاب کنید، درصد موفقیت کمی در کاشت مو خواهید داشت. در ادامه عواملی را بررسی می‌ کنیم که روی درصد موفقیت کاشت مو مؤثر است.

آیا کاشت مو دائمی است؟

مدت ماندگاری کاشت مو از مهم‌ ترین دلایل قانع‌ کننده افراد کاندید برای کاشت مو است. نتیجه نهایی کاشت مو دائمی است و کاشت مو در دسته بندی روش‌ های ماندگار قرار می‌ گیرد. اگر بخواهید به دائمی بودن کاشت مو استناد کنید، باید این موضوع را در نظر بگیرید که شرایطی بدنی در هر انسان با دیگر متفاوت است.

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

ریزش مو یکی از مهمترین و متداول ترین مشکلاتی است که افراد با آن سر و کار دارند، اگرچه این معضل در بین آقایان شایع تر است. ریزش مو می تواند با روش های مختلفی مانند لیزر، مزوتراپی، PRP کاهش یافته و یا از آن جلوگیری شود و در غیر این صورت کاشت مو به عنوان یک راه حل دائمی به کمک افراد می آید.

پیوند مو برای چه کسانی ممنوع است؟

روش‌ های مختلفی برای درمان دائمی و موقت ریزش موها و کمک به رشد مجدد و درنهایت پر پشتی آنها وجود دارد. در این میان کاشت مو یکی از محبوب‌ ترین و البته مؤثر ترین روش‌ ها است که می‌ تواند برای همیشه شما را از شر طاسی و کم‌ پشتی راحت کند.

بهترین نتایج کاشت مو به چه عواملی بستگی دارد؟

در هر شیوه درمانی عوامل زیادی برای موفقیت یا عدم موفقیت آن وجود دارد که عمل تهاجمی کاشت مو نیز از آن مستثنا نیست. در این عمل عواملی همچون انتخاب روش مناسب درمان، داشتن یا عدم داشتن بانک مو قوی، رعایت کامل مراقبت‌ های قبل و بعد از عمل نکاتی است که همه‌ در موفقیت یا عدم موفقیت عمل کاشت مو موثر است

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو طبیعی چیست؟

کاشت مو یکی از بهترین روش‌ ها برای درمان کم پشتی و طاسی سر است. کاشت مو می‌ تواند با عوارضی موقت و زودگذر همراه باشد. برخی از عوارض مانند ترک خوردگی سر پس از پیوند مو جزو عوارض نادر کاشت مو است. ترک خوردن سر بعد از کاشت مو با نشانه‌ هایی مانند ترک پوست سر خود را نشان می‌ دهد.

انتظارات و باورهای غلط درباره پرپشت شدن موها پس از کاشت مو

کاشت مو درمانی برای ریزش مو ها است. تکنیک‌ های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد که در عمده آنها گرافت‌ های مو از نواحی دیگر سر، استخراج شده و در ناحیه‌ ای که دچار طاسی است کاشته می‌ شود.

آزمایش های لازم برای عمل کاشت مو

بدون شک یکی از اولین و مهم ترین اقداماتی که قبل از هر عمل جراحی صورت می گیرد، انجام آزمایشهای قبل از عمل است. عمل کاشت مو نیز با وجود این که یک جراحی سرپایی است، از این قاعده مستثنی نمی باشد و کاشت مو به هر روشی که صورت بگیرد، یک سری آزمایش های لازم برای عمل کاشت مو می بایست انجام گیرد.

کاشت موی ایده آل چه ویژگی هایی دارد؟

کاشت موی ایده آل روشی است که بهترین نتایج را برای شما به ارمغان بیاورد و کمترین میزان استرس را به شما وارد کند. دستاورد کاشت موی ایده آل مشخص است، پر کردن نواحی بدون موی سر به شکلی که زیبایی و جوانی شما را بازیابی کند.

بهترین کلینیک کاشت مو زنان

امروزه متقاضیان کاشت مو تنها مردان نیستند و از آنجایی که مو یکی از مهم‌ ترین المان‌ های زیبایی، به‌ ویژه برای زنان است، زنان بسیاری که از ریزش مو یا طاسی برخی از نواحی سر رنج می‌ برند به دنبال کاشت مو و داشتن خط رویش و زیبایی طبیعی مو هستند.

شرایط کاشت مو در دوران اپیدمی کرونا

ویروس عامل کرونا از راه تنفس منتقل می شود و شیوع این ویروس ارتباطی با کاشت مو ندارد؛ بنابراین فقط ارتباط با فرد مبتلا به ویروس کرونا یا زدن دستهای آلوده به ویروس به صورت باعث ابتلا به این بیماری می شود.

آیا کاشت مو برای زنان هم امکان پذیر است؟

زنان ممکن است به دلایل مختلفی نیاز به کاشت مو داشته باشند؛ اما باید این نکته را در ذهن داشت که در زنان معمولاً ریزش یا طاسی در قسمت جلویی سر اتفاق می‌ افتد. از طرفی زنان برای برداشت واحد های فولیکولی محدودیت دارند و نمی‌ توان از ناحیه پشت سر یا کناره‌ ها، گرافت‌ های مو را استخراج کرد.

آیا افراد دیابتی می توانند کاشت مو را انجام دهند؟

کاشت مو در افراد دیابتی مانند افراد سالم نیست. چالش‌ ها و مشکلات زیادی وجود دارد که باید درنظر گرفته شود تا عمل کاشت مو قابل انجام باشد. چالش مهم اول، کنترل قند خون و سطح انسولین در بدن فرد می‌ باشد. مشکل دوم نیز پایین بودن سرعت بهبود زخم و طولانی بودن دوره بهبود در پوست سر است.

انواع روشهای ترمیم مو برای بیماران مبتلا به بیماریهای خاص

اگر ریزش و کم پشتی موها به دلیل بیماری‌های خاص رخ دهد، بدون شک نیاز به دقت و آزمایش‌های بیشتری است که با اطمینان کامل ترمیم مو برای بیماران انجام شود. در این مطلب به روش‌های ترمیم مو برای بیماران خاص پرداخته می‌شود.

انواع روشهای ترمیم موی آقایان

ترمیم مو روشی است که در آن تمامی افراد با داشتن هر شرایطی می‌توانند آن را انجام دهند. مثلاً افرادی که دارای بانک موی کم بوده و بانک مویشان مناسب کاشت مو نمی‌باشد می‌توانند ترمیم مو انجام دهند.

عوامل مؤثر در تعیین هزینه کاشت مو

زمانی که برای کاشت مو به یک کلینیک زیبایی مراجعه می‌کنید، یکی از چیزهایی که در جلسه مشاوره راجع به آن صحبت می‌شود، هزینه انجام این کار است. پس از اینکه متخصص زیبایی روش مناسب برای شما را تشخیص داده و تعداد جلسات موردنیاز برای انجام کار را تخمین زد، هزینه تقریبی را به شما اعلام خواهد کرد.

آیا بعد از کاشت مو تراکم دوران نوجوانی به موها بازمی گردد؟

کاشت مو به تکنیک جراحی گفته می‌شود که در آن ریشه‌های مو، تک تک از ناحیه اهداکننده به ناحیه در حال ریزش یا خالی از مو برده می‌شوند. از این روش بیشتر برای درمان ریزش موی مردانه استفاده می‌شود و طی آن ریشه‌هایی که به صورت ژنتیکی در مقابل ریزش مقاوم هستند به ناحیه طاس برده می‌شوند.

کاشت مو چقدر طول می کشد؟

اگر به دنبال پاسخ سؤال کاشت مو چقدر زمان می‌برد هستید، در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با تمامی عوامل مؤثر و همچنین هر آنچه که نیاز است در این مورد بدانید آشنا کنیم

ترمیم محل بانک مو بعد از کاشت

کاشت مو یک روش جراحی است که در آن فولیکول‌های مو را از ناحیه مقاوم در برابر ریزش مو (منطقه دهنده) برداشته و به قسمت‌های طاس یا کم‌پشتی مو پیوند می‌دهند. کاشت مو یک راه‌حل دائمی و طبیعی برای بیمارانی است که از طاسی یا ریزش مو رنج می‌برند.

بالاترین تراکم کاشت مو چقدر است؟

تراکم کاشت مو، ظاهر طبیعی موهای کاشته شده را نشان می‌دهد که بدون شک بهترین نتیجه کاشت مو با تراکم بالا را نشان خواهد داد. موها طبیعی‌تر، پر تر به نظر می‌رسند و بهترین نتیجه را برای بیمار پس از کاشت مشاهده می‌شود.

کاشت مو در کلینیک های تخصصی چگونه است؟

کاشت مو یکی از حساس‌ترین جراحی‌های زیبایی به شمار می‌رود و از طرف دیگر تعداد مراکز تازه‌کار و غیرحرفه‌ای که با تبلیغات گسترده سعی در جذب مشتریان دارند، افزایش یافته است؛ بنابراین، شما باید در انتخاب یک کلینیک درمانی مناسب، دقت زیادی داشته باشید تا دچار مشکلات بعدی نشوید.

کاشت مو در افراد سالمند و نتایج نهایی آن

کاشت مو یکی از روش‌هایی است که افراد با بالا رفتن سن به دلیل اینکه با مشکل ریزش مو روبرو می‌شوند، به آن فکر می‌کنند.

اصلاح طراحی خط رویش مو با کاشت

اصلاح طراحی خط رویش مو در یک عمل جراحی موفقیت‌آمیز باید در اولویت قرار بگیرد و ظاهر خوبی را به بیمار بدهد. از این رو اصلاح و ترمیم خط رویش مو اهمیت بسیار بالایی دارد.

نکاتی که قبل از کاشت مو باید رعایت کنید

ریزش مو و طاسی از جمله عواملی هستند که زیبایی ظاهری افراد را تا حد بسیار زیادی تحت تأثیر قرار می‌دهند. برای مقابله با این مشکل کاشت مو طبیعی بهترین راه‌حل ممکن محسوب می‌شود.

نحوه ی صحیح شستشوی مو بعد از کاشت

امروزه کاشت مو به عنوان درمان قطعی ریزش مو در سراسر دنیا شناخته شده است. این روش درمانی به دلیل داشتن نتایج اثربخش، مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.یکی از مهم‌ترین نکاتی که بعد از انجام عمل کاشت مو باید به آن توجه ویژه‌ای داشت نحوه شست و شو بعد از کاشت مو است.

کاشت مو برای افرادی که دچار سوانح آتش سوزی شده اند

کاشت مو در محل سوختگی سر با چالش‌ها و محدودیت‌هایی همراه است. از یک‌سو درجه سوختگی و میزان آسیبی که به پوست سر وارد شده، موفقیت یا شکست کاشت مو را مشخص خواهد کرد. از سوی دیگر می‌توان با کمک تکنیک‌های جراحی پلاستیک، ناحیه اسکار یا سوختگی را کوچک و ترمیم کرد.

تعداد جلسات و مدت زمان کاشت مو

روش کاشت مو روشی غیرتهاجمی است و از فولیکول موهای خود شخص برای کاشت مو استفاده می‌شود.نکته‌ ای که در ارتباط با کاشت مو وجود دارد این است که کاشت مو روش‌های مختلفی را به خود اختصاص داده است که هرکدام بر تعداد جلسات و زمان بردن کاشت مو تأثیر دارند.

اهمیت بانک مو در عمل کاشت مو چیست؟

بانک مو به قسمتی گفته می‌شود که گر افت‌های مو از آنجا تأمین شده و می‌تواند یک منبع مناسب برای کاشت مو باشد. بهترین بانک مو، پشت سر است؛ زیرا موهای این قسمت مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی و هورمون‌هایی دارند که منجر به ریزش مو می‌شوند.

ماندگاری کاشت مو چقدر است؟

میزان ماندگاری کاشت مو از اصلی‌ ترین دغدغه های افرادی است که برای ترمیم و کاشت مو اقدام می‌ کنند . اگر چه کاشت مو یک روش ایمن و ماندگار است و روش‌ های مختلف کاشت مو موجب ایجاد تراکم پایدار می‌ شوند ، اما ماندگاری کاشت مو به عوامل مختلفی بستگی دارد

چه کسانی نمی توانند عمل کاشت مو را انجام دهند؟

کاشت مو یک روش عالی برای بهبود کیفیت زندگی افراد است اما به یاد داشته باشید که همه افراد واجد شرایط برای کاشت مو نیستند. قبل از کاشت مو، سوابق پزشکی و اطلاعات ژنتیکی شما به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد و موضوعاتی مانند نحوه انجام عمل جراحی و مراحل مهم پس از عمل برای شما تبیین می‌شود

پس از کاشت مو از چه روشهایی برای حفظ فولیکولها استفاده میشود؟

پس از انتقال فولیکول ها به محل کاشت مو و اتمام عمل پیوند مو، پزشک جراح ممکن است روشهای مکمل کاشت مو را که به حفظ و بقاء فولیکولها کمک می‌کنند، مانند لیزر تراپی، مزوتراپی و پی آر پی را پیشنهاد نماید

چه افرادی برای کاشت مو به روش FIT مناسب هستند؟

کاشت مو به روش FIT یکی از پرطرفدارترین روش‌های کاشت مو در ایران است. روشی کم‌تهاجمی و مؤثر که می‌تواند بدون دردسر به شما سری پر از مو هدیه بده و تنها درمان دائمی و قطعی ریزش مو است

چه افرادی برای کاشت مو به روش FIT مناسب هستند؟

کاشت مو به روش FIT به عنوان یکی از بهترین روش‌های کاشت موی طبیعی شناخته می‌شود. در این روش، گرافت های کوچک (هر واحد که گرافت مو نام دارد شامل یک تا چهار مو است)، به‌وسیله‌ی ابزار بسیار ظریف به نام پانچ از ناحیه‌ی بانک مو که معمولاً از پشت سر و بالای گوش‌ها انتخاب می‌شود، برداشته می‌شوند

نگهداری از فولیکول های کاشته شده پس از پیوند مو

با توجه به این افزایش تقاضای پیوند مو، برای علاقه‌مندان به عمل کاشت مو ضروری است که بدانند بعد از عمل چه باید بکنند. به‌خصوص از این‌ جهت که پیروی از این دستورالعمل‌ها برای یک کاشت موی موفقیت‌آمیز و بازگشت سریع‌تر به روال عادی زندگی بسیار مهم است

کاشت مو به روشهای FIT و FUT

در افرادی که مدت طولانی (بیش از 8 سال) از ریزش موهایشان می‌گذرد، احتمالاً ریشه‌ی موها در نواحی ریخته شده و کم‌پشت، به‌مرور زمان از بین رفته‌اند. این دسته از افراد معمولاً از درمان‌های طبی (استفاده از محلول و دارو) نتیجه مناسبی کسب نمی‌کنند و شاهد رویش مجدد موها با این نوع درمان نخواهند بود

میزان تراکم مو در کاشت مو به روش SUT

موثر ترین نتایج کاشت مو از روشهای اصلی کاشت مو یعنی روش fit و روش fut حاصل می‌گردد؛ که هر دو روش بصورت اصلاح شده در کلینیک بهین اصفهان توسط دکترسلیمانی با بهترین نتایج صورت می‌گیرد. بقیه روشهای کاشت مو، مانند روش SUT زیر شاخه یکی از این دو روش می‌باشند

قبل از کاشت مو لازم است چه نکاتی را بدانیم ؟

تصمیم کاشت مو، یک تصمیم مهم و کلیدی است. پیش از کاشت یا ترمیم مو، لازم است فرد خود را آماده کند، چرا که کاشت مو بسیار حساس بوده و اگر به درستی صورت نگیرد و با روش‌های سنتی و غیرتخصصی انجام شود می‌تواند موجب ریزش مجدد مو شده و تاثیر منفی در روحیه ی فرد بگذارد

آیا برای کاشت مو جایگزین وجود دارد؟

در برخی از افراد که به دلایل متعدد مانند عدم برخورداری از بانک موی مناسب، پر ریسک بودن عمل کاشت مو برای آنها، نگرانی از عوارض پس از کاشت مو و غیره نمیتوان از مزایای روش کاشت یا پیونو مو بهره برد؛ شاید با روشهای دیگری مانند مزوتراپی، لیزر تراپی و پی آر پی بتوان به بهبود موها و رشد مجدد آنها پرداخت

کاشت مو چه عوارضی دارد؟

در روش کاشت مو، بسته به کمبود مداخلات درمانی، اجرای اشتباه درمان، خطاهای تکنیکی پزشک و عوامل فیزیولوژیکی بیمار، ممکن است عوارض جانبی مختلفی وجود داشته باشد که تورم، خونریزی، عدم تقارن، فولیکولیتیس، پوسته پوسته شدن، خارش، سکسکه، بی‌حسی، جایگزینی پیوند و ریزش مو، جزو متداول‌ترین عوارض کاشت مو هستند

پس از روش کاشت موی FIT چه مراقبتهایی نیاز است؟

کاشت مو به روش FIT یکی از روشهای غیرتهاجمی کاشت مو است. در این روش فولیکول های مو به صورت بسیار دقیق از سر بیمار برداشته میشوند وخونریزی و زخم بعد از کاشت مو مشاهده نخواهد شد. انجام این روش کاشت مو نیاز به مراقبت‌های ویژه ندارند

توصیه های بعد از کاشت موی طبیعی که باید انجام داد

اگر عمل کاشت مو انجام داده اید یا قصد انجام آن را دارید؛ لازم است بدانید رعایت برخی نکات در بهبودی هرچه سریعتر و نتایج بهتر کاشت مو تاثیر بسزایی دارند که در این مطلب به بعضی از آنها اشاره میشود

مزایای روش پیوند مو ترکیبی

یکی از روشهای کاشت مو، پیوند مو به روش ترکیبی است. این روش پیوند از مزایای FUE و FUT به صورت یکجا بهره می‌برد. FUE و FUT هر دو شامل استخراج مو از ناحیه اهدا کننده و قرار دادن عمل جراحی در ناحیه گیرنده هستند، با این تفاوت که فقط روش استخراج برای بدست آوردن موهای پیوندی است

اقدامات لازم پس از کاشت مو به روش ترکیبی

روش کاشت موی ترکیبی برای افرادی که حجم ظاسی آنها بسیار بالا است استفاده میشود. اگر میزان ریزش مو زیاد باشد و نتوان با یک جلسه کاشت مو ناحیه ای که مدنظر شماست برای کاشت مو را انجام داد از این روش برای کاشت مو استفاده میکنند.

نحوه انجام کاشت مو به روش ترکیبی

باتوجه به اینکه کاشت مو یک نوع عمل جراحی می‌باشد، الزامی است در مورد بهترین روش کاشت مو با توجه به فیزیولوژی هر فرد، و سایر نکات اطلاعات کافی داشته باشیم. در کنار روش‌های متعددی که برای رفع مشکلات طاسی در کلینیک ارائه می‌شود یکی از مناسب ترین و بهترین روش‌های کاشت، کاشت مو به روش ترکیبی است

پس از کاشت مو به روش FUT چه مراقبتهایی لازم است؟

پیوند واحد فولیکولار (FUT) یک روش ترمیم مو است که به آن روش نواری نیز گفته می‌شود ، جایی که موهای بیمار در گروه های طبیعی از 1 تا 4 تار مو پیوند می شود که واحدهای فولیکولی نامیده می‌شوند

کاشت مو به روش FUT یکی از بهترین روشها برای درمان آلوپسی

در روش FUT ، نواری از پوست دارای مو از ناحیه اهدا کننده پوست سر ، معمولاً پشت سر یا کنار پوست سر برداشته می شود واحدهای فولیکولی حاوی غدد سباسه (غدد چربی)، اعصاب، ماهیچه کوچک و تعدادی موهای خوب ازجمله موهای ضخیم هستند

بهترین روش های کاشت موی طبیعی کدامند؟

کاشت مو در 25 سال گذشته پیشرفت چشمگیری در حوزه جراحی زیبایی داشته که باعث رضایت بیماران شده است. تکنیک ابتدایی میکرو‌گرافت و روش های استاندارد پیوند فولیکولار که جز دسته جدیدترین و به روزترین روشها هستند که باعث احساس رضایت و خرسندی و ظاهری دلپذیر و طبیعی در متقاضیان کاشت مو شده است

آیا کاشت مو به روش sut عوارض دارد؟

شروع بالینی طاسی در مردان و زنان به طور کلی در حدود 30 تا 40 سالگی است. سابقه خانوادگی قوی یکی از بهترین شاخص های طاسی الگوی مردانه یا آلوپسی آندروژنیک است که شایع ترین علت ریزش مو است. اعتقاد بر این است که یک ارتباط ژنتیکی اتوزومال غالب باعث این ریزش مو میشود

معایب کاشت مو به روش FIT

کاشت مو به روش FIT دوره ی بهبودی بسیاری کوتاهی دارد و چون بیشترین مقدار مو را می‌توان در یک جلسه برداشت و در محل طاسی سر بیمار کاشت ، اغلب نتایج بسیار خوبی از این روش بدست می آید

معایب و عوارض کاشت مو چیست؟

با وجود عوارض پر تعدادی که برای جراحی کاشت مو می توان برشمرد ، باز هم این جراحی نسبتا روشی بی خطر و مطلوب است . انتخاب یک پزشک حاذق و مرکز معتبر در کاهش این عوارض نقش بسزائی دارد

انواع روشهای کاشت مو کدام است؟

هدف از کاشت مو ایجاد تراکم مو در نواحی کم پشت یا خالی از مو به منظور حفظ زیبایی ، افزایش اعتماد به نفس و ظاهر جوانتر میباشد

مزایای کاشت مو به روش SUT (اس یو تی)

کاشت مو با روش SUT مدرن ترین و به روزترین تکنیک کاشت مو و تکامل یافته سایر روش هاست ، از همین رو بسیاری از معایب که در دیگر متد ها وجود داشت در این روش برطرف شده است

کاشت مو به روش FUT چگونه انجام می شود؟

یکی از با سابقه ترین روشهای کاشت مو ، کاشت از طریق تکنیک FUT است . با وجود معرفی تکنیک های جدید کاشت مو ، این روش قدیمی هنوز هم بین متقاضیان و پزشکان کاشت مو طرفداران زیادی دارد

کاشت مو به روش FIT چه معایب و مزایایی دارد و چه مدت ماندگار است؟

روش کاشت موی FIT یکی از موثرترین روشهای کاشت مو است که با حداقل تهاجم می‌تواند به بهترین نتایج منجر شود. در صورت انتخاب صحیح ، محتاطانه و معقولانه گرافت های لازم برای کاشت از ناحیه موی دائمی ، استفاده از این روش تا اخر عمر ماندگار است

کاشت مو طبیعی به روش FIT

یکی از روش های محبوب کاشت مو طبیعی ، تکنیک FIT است . در این تکنیک که حداقل میزان تهاجمی بودن را دارد ، گرافت های مو به دو صورت گروهی و یا دانه ای از محل اهدا کننده توسط یک دستگاه پانچ مخصوص برداشته می شوند

کاشت مو چیست و چگونه انجام می شود؟

گاهی ممکن است دلایل مختلفی موجب ریزش موها شود که این ریزش مو در مواردی به کاهش قابل توجه موها یا تاسی می‌انجامد. در بیشتر این موارد تنها راه چاره، کاشت مو است. کاشت مو، روشی است که بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های مرتبط به ریزش مو و کم پشت بودن آن را برطرف می‌نماید

چگونه با استفاده از لیزر کیفیت کاشت مو را افزایش دهیم؟

در کلینیک تخصصی کاشت مو و لیزر بهین برای همه ی بیمارانی که کاشت موی طبیعی انجام می گیرد حداقل 5 جلسه لیزر کم توان رایگان توصیه می شود

تفاوت ترمیم مو و کاشت مو و کاربرد هر کدام

ممکن است تا کنون بارها تبلیغات مختلفی از کاشت موی طبیعی توسط کلینیک ها یا انسیتوهای مذکوردیده یا شنیده باشید ولی آیا باید کدام را انتخاب کرد و شما کدام را ترجیح می دهید؟

بکارگیری لیزر کم توان بعد از کاشت مو

بااستفاده از لیزر کم توان بعد از کاشت مو میتوان افیکیسی کاشت مو در روش برشی را از 80 درصد میتوان به 95 درصد رساند ودر روش غیرجراحی نیز میتوان افیکیسی کاشت را از حدود 70 میتوان به 80 درصد رساند

ترمیم مو بهتر است یا کاشت مو ؟

درکاشت موی طبیعی از موهای خود شخص استفاده میشود که این موها قابل رشد بوده و مانند موهای طبیعی خود فرد هستند ولی در ترمیم مو اینطور نیست

سوالات رایج کاشت مو

کسانی که تمایل به انجام کاشت مو دارند؛ احتمالا سوالاتی در ذهنشان مطرح است که این مطلب می‌تواند پاسخگوی پرسشهای این افراد باشد

پیوند مو چیست؟

پیوند مو (کاشت مو) روشی است که در آن موها از محلی در سر یا بدن که در آنجا میزان تراکم مناسبی دارند؛ با روشهای مختلف به قسمتی که دچار ریز شدید یا تاسی شده است؛ انتقال می‌یابند

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465