دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مراقبتهای پس از کاشت مو
قطع ماینوکسیدیل بعد از کاشت مو

با مصرف محلول ماینوکسیدیل می توان آن قسمت از پوست را که مورد عمل کاشت مو قرار گرفته است تقویت کرد.

چگونه از موهای کاشته شده خود مراقبت کنیم؟

مراقبت از موهای پیوند در روزهای بعد از عمل کاشت مو حتی در دراز مدت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

درباره مزوتراپی بعد کاشت مو چه می دانید؟

مزوتراپی به مجموعه ای از درمان های تزریقی گفته می شود که با اهداف مختلف و به نقاط مختلف بدن تزریق می شود.

مراحل قبل و بعد از کاشت مو در کلینیک دکتر سلیمانی

کاشت مو تکنیک جراحی است که در آن از نواحی دارای بانک موی قوی، گرافت ها را به نواحی از پوست انتقال می دهد که موی آنها در حال ریزش است

مصرف قرص هیرویت بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از روش های قطعی برای درمان ریزش مو است. موفقیت در انجام پیوند مو، به عوامل زیادی بستگی دارد. یکی از این عوامل، انجام جراحی در کلینیک های معتبر توسط متخصصان مجرب است؛ اما بعد از انجام کاشت مو توسط پزشک متخصص، موفقیت این جراحی وابسته به مراقبت های بعد از کاشت مو است.

بهترین زمان مصرف ماینوکسیدیل بعد از کاشت مو

پس از عمل کاشت مو اصول مراقبتی توسط پزشک به مراجعه کننده توصیه می‌ شود. برخی از شیوه‌ های تقویت مو مانند مصرف مصرف ماینوکسیدیل توسط پزشک برای تحریک فولیکول‌ ها پیشنهاد میشود. بیمار می‌ تواند پنج روز پس از جراحی، مصرف ماینوکسیدیل را شروع کند یا ادامه دهد.

قرص سیلدنافیل بعد از کاشت مو

تاکنون درباره اثرات سیلدنافیل بر روی موهای کاشته شده مقاله علمی معتبری ارائه نشده است و هنوز دقیقاً مشخص نیست که اثرات آنها بر روی موهای کاشته شده چگونه است، به همین دلیل نمی‌ توان نظر قطعی در این رابطه داد؛ اما بهتر است که بر حسب احتیاط، مصرف این داروها را حداقل تا ۱۰ روز بعد از کاشت مو متوقف کنید

ترشحات پس از کاشت مو میتواند از علائم عفونت باشد

پوست سر بعد از تحمل جراحات متعدد حین کاشت مو، برای حفاظت از خود و سایر تارهای مو شروع به تولید و خارج کردن چربی می‌ کند، بنابراین شاهد خروج ترشحات چرب به رنگ سفید یا زرد خواهد بود.با وجود اینکه پزشک برای درمان عفونت بعد از کاشت، دارو تجویز می کند اما بهتر است قبل از بروز عفونت، از آن پیشگیری کنید

آیا زدن ماینوکسیدیل بعد از کاشت مو ضروری است؟

با مصرف محلول ماینوکسیدیل می‌توان آن قسمت از پوست را که مورد عمل کاشت مو قرار گرفته است تقویت کرد. این محلول به صورت موضعی استفاده می‌ شود و می‌ تواند بر رویش مجدد پیاز مو تأثیرگذار باشد. استفاده از این محلول باید تا چند ماه بعد از عمل پیوند مو ادامه یابد.

پس از کاشت مو چه مدت زمانی را باید به استراحت پرداخت؟

کاشت مو معمولاً برای درمان ریزش مو با الگوی طاسی مردانه استفاده می‌ شود. پس از کاشت مو حداقل 3 الی 5 روز در خانه بمانید و استراحت کنید، سپس به انجام فعالیت‌ های روزانه خود بازگردید.

علت نکروز در کاشت مو چیست؟

کاشت مو یک جراحی زیبایی نسبتاً نوین و به سرعت در حال رشد است. با این حال کاشت مو همانند هر عمل جراحی دیگر، ممکن است عوارضی به همراه داشته باشد. در بسیاری موارد، عوارض جانبی به خوبی مدیریت و درمان می‌ شوند؛ اما در برخی شرایط، عواقب ناگواری به همراه دارند. نکروز از جمله عوارض بسیار نادر کاشت مو است.

علت چرب شدن و ترشحات پوست سر بعد از کاشت مو

کاشت مو که یک تکنیک پزشکی بسیار ایده آل است، پیشرفت‌ های زیادی در طول دوره‌ های گذشته داشته است؛ اما علامتی که بعد از این تکنیک به صورت متداول دیده می‌ شود، چربی سر بعد از کاشت مو می‌ باشد که همیشه علامت بدی نیست. وجود چربی در سر تا حدودی مفید است و برای مراقبت از موها ضروری است

نحوه و زمان کوتاه کردن مو بعد از کاشت مو

کاشت مو جزء روش‌ هایی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است؛ اما برای این‌ که کاشت مو بهترین نتیجه را به دنبال داشته باشد، نیاز است به یک سری نکات توجه کرد. یکی از این نکات زمان کوتاهی مو ها بعد از کاشت است.

آیا رابطه جنسی پس از کاشت مو ممنوع است؟

کاشت مو عملی حساس، زمان‌ بر و پر هزینه است، بنابراین جهت رسیدن به نتیجه مطلوب، رعایت یکسری نکات مراقبتی الزامی است. از جمله موارد حساسی که افراد باید به آن توجه کنند رابطه جنسی بعد از کاشت مو است.

بایدها و نبایدهای پس از جراحی پیوند مو

در صورتی که فرد، نکات مراقبتی را بعد از کاشت مو رعایت نکند، ممکن است احتمال بروز عوارض جانبی را افزایش دهد، بنابراین بهتر است قبل از انجام کاشت مو نکات مراقبتی لازم را از پزشک متخصص زیبایی خود دریافت کنید و برای افزایش ماندگاری و مشاهده سریع نتایج به دستورالعمل های مراقبت بعد از کاشت مو بپردازید.

علت خونریزی بعد از کاشت مو و روش برطرف کردن آن

بحث خونریزی بعد از کاشت مو حدوداً در هر فردی نسبی بوده و بستگی به عوامل مختلفی دارد.یکی دیگر از این عوامل روند و فرآیند انجام پیوند مو توسط پزشک می‌باشد.چنانچه تمامی مراحل کاشت مو به‌درستی انجام گیرد و تحت نظر پزشک باشد، احتمال وجود خونریزی به علت اجرای غلط مراحل بسیار کم می‌باشد.

چرا پس از کاشت مو دچاره شوره سر میشویم؟

با وجود اینکه کاشت مو با کمترین عوارض جانبی همراه است؛ اما برخی افراد ممکن است بعد از جراحی یک یا چند عارضه را تجربه کنند که جای نگرانی نیست. پزشک جراح، دستورالعمل هایی برای پیشگیری و به حداقل رساندن عوارض کاشت مو به شما ارائه می دهد.

چرا پس از کاشت مو سردرد میگیریم؟

سردرد پس از کاشت مو در اثر برش‌های ایجادشده و استرس‌هایی است که حین پروسه‌ی عمل جراحی کاشت مو روی پوست سر اعمال می‌شود. این سردردها عموماً گذرا هستند. با گذشت زمان از شدت آن کاسته می‌شود و درنهایت چند روز پس از کاشت مو از بین می‌روند.

بعد از کاشت مو چگونه بخوابیم؟

یکی از مهمترین نکات پس از کاشت مو، نحوه خوابیدن و استراحت بعد از این عمل است. به همین دلیل در این مقاله به جزئیات این موضوع می پردازیم و نکاتی را درباره نحوه خوابیدن در دوران نقاهت بعد از کاشت مو ذکر می‌نماییم

بعد از کاشت مو چه کنیم؟

کاشت مو فرآیندی است که موفقیت آن تا حد زیادی به انجام دقیق و درست مراقبتهای پس از عمل بستگی دارد. پیوند مو پروسه‌ای نسبتاً پرهزینه و زمان بر است؛ بنابراین نباید این سرمایه‌ی مالی و زمانی صرف شده، بر اثر بی‌توجهی‌ در دوران نقاهت برباد رود

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465