دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مزوتراپی و پی آر پی
آیا پی ار پی صورت را چاق میکند؟

اغری صورت چه بر اثر افزایش سن باشد و چه بر اثر عوامل دیگر، تأثیر به سزایی در زیبایی صورت دارد. یکی از مزیت های پی آر پی چاق کردن صورت است و افراد می ت

پی آر پی PRP یا پلاسما درمانی برای جوانسازی پوست

پی آر پی PRP یعنی پلاسمای غنی شده از پلاکت است. پلاکتها حاوی پروتئینها و فاکتورهای رشد مهمی است که عامل اصلی در فرایند ترمیم و بازسازی بافتها میباشند

مزایا و فواید مزوتراپی زیر چشم چیست؟

حلقه های تیره دور چشم و کیسه های چربی کوچک روی پلک ها همراه با بالا رفتن سن ظاهر می شوند.یک از روشهای موثر برای رفع تیرگی، چین و چروک های ریز و لک در اطراف چشم، مزوتراپی است که با تزریق کوکتل در ناحیه زیر چشم انجام میشود.

پی آر پی در درمان سیاهی و گودی دور چشم چه نقشی دارد؟

با تزریق پی آر پی ، می توان روند آسیب دیدگی پوست دور چشم را هر چه کندتر کرده و به بهترین شیوه به رفع سیاهی زیر چشم بپردازد. در این روش درمانی از فرایندی غیر جراحی برای زیباسازی پوست استفاده می‌ شود که لازم است تا ابتدا از خود فرد کمی خون گرفته ‌شود. در این بخش به تزریق پی آر پی دور چشم پرداخته ایم.

افزایش تراکم مو با پی آر پی

پی آر پی مو یک روش مؤثر در افزایش تراکم مو است. پی آر پی مخفف عبارت پلاسمای خون غنی از پلاکت است که این روش جدید کاملاً مبتنی بر اصول علمی است و باعث تقویت فولیکول های مو، تحریک رشد و تقویت ساقه مو می‌ شود و به افزایش حجم مو نیز کمک می‌ کند.

برای تقویت مو مزوتراپی بهتر است یا پی آر پی؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی روش‌های مختلفی در جهت جوانسازی و بهبود پوست و مو انجام می‌گیرد که روش‌های دائمی محسوب می‌شود و می‌توان سلامت پوست و مو را به فرد بازگرداند. روش‌هایی همچون مزوتراپی و پی آر پی از این دسته از روش‌ها هستند.

تزریق PRP برای حفظ فولیکول ها پس از کاشت مو

مدتی بعد از کاشت مو، بیشتر فولیکول‌های پیوند شده در محل جدید خود رشد می‌کنند اما دراین‌بین ممکن است پیوند برخی از فولیکول‌ها موفقیت‌آمیز نباشد و رشد نکنند. جستجوی راهی برای افزایش بقای فولیکول‌های موهای پیوندیافته و تسریع بهبودی با حداقل زخم بعد از پیوند، منجر به آزمودن PRP شد

تاثیر مزوتراپی در سلامت مو و رفع ریزش مو

ریزش موی سر امروزه به‌ عنوان موضوعی نگران‌ کننده برای بسیاری از افراد اعم از مرد و زن است. یکی از روش های کم تهاجی که می تواند به افراد دارای ریزش مو کمک کند، مزوتراپی مو است.

پی آر پی در چه مواردی کاربرد دارد؟

پلاسمای غنی از پلاکت پلاسمایی است که حاوی مقدار زیادی پلاکت است. پی آر پی با پلاکت‌های خون، فیبروبلاستها و سایر سلولهای بنیادی، کلاژن سازی در پوست را تحریک می‌کنند که باعث بازسازی و ترمیم بافت‌های آسیب دیده می‌شود

پی آر پی یا مزوتراپی بیولوژیک چه روشی است؟

پی آر پی یا مزوتراپی بیولوژیک عبارت است از روشی جدید که در آن از قابلیت تبدیل شدن سلولهای بنیادی یا استم سل ها ی موجود در خون انسان استفاده میشود.

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی یک تکنیک پزشکی است که در آن تعداد زیادی تزریق در لایه های مختلف پوست به منظور درمانهای مختلف انجام میگیرد

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465