دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر
تزریق فیلر جهت برطرف نمودن خط اخم عمیق

تزریق فیلر یکی از بهترین و مؤثرترین راه ها برای رفع خطوط اخم است که امروزه بسیار مورد استقبال واقع شده است.

انواع روشهای اصلاح فرم و رفع نقایص ظاهری چانه

فرم دهی چانه در واقع روشی می باشد تا با استفاده از آن، چانه را در حالت و موقعیت مناسبی قرار داد.

انواع روش های زاویه سازی و کانتورینگ صورت بدون جراحی

روش های بدون جراحی بسیاری برای زاویه سازی صورت وجود دارد و انتخاب بهترین روش برای هر کسی بر عهده پزشک معالج است.

زاویه سازی یا مادلینگ صورت با تزریق ژل

زاویه سازی صورت با تزریق ژل می تواند با حجیم نمودن صورت، برجسته تر شدن استخوان گونه، برجستگی چانه یا زاویه سازی خط فک، صورت شما را متعادل تر کند.

برای کات گونه چند سی سی ژل لازم است؟

استفاده از ژل های پوستی یک عمل تزریقی محبوب است که برای افزودن یا بازگرداندن حجم به گونه مورد استفاده قرار می گیرد

کاربرد تزریق ژل آبرسان پوست

یکی از روشهای جوانسازی پوست آبرسانی پوست با تزریق مزوژل بوده که نسبت به سایر روشها، متدی نسبتاً کم‌ ریسک و به قیمت معقول به شمار می‌ رود.

بوتاکس برای بالا بردن ابرو مؤثرتر است یا فیلر؟

روش های مختلفی برای بالا بردن ابرو وجود دارد که از جمله آنها می توان به روش های غیر جراحی نظیر بوتاکس و تزریق فیلر اشاره نمود.

آیا تزریق ژل نامرغوب عوارض دارد؟

یکی از روش هایی که امروزه بسیاری از افراد برای افزایش زیبایی و طراوت پوست خود انجام می دهند، تزریق ژل می باشد.

عوارض احتمالی تزریق ژل در نواحی مختلف صورت چیست؟

یکی از محبوب ترین و رایج ترین روش هایی که امروزه برای بازسازی پوست و همچنین از بین بردن چین و چروک و خطوط سطحی مورد استفاده قرار می گیرد تزریق ژل است

چند روز بعد از تزریق فیلر میشود حمام رفت؟

یکی از بهترین و در دسترس ترین روش ها برای کاهش چین و چروک صورت و فرم دهی به آن استفاده از فیلرها و پر کننده ها می باشد. فیلرها نوعی پرکننده ی پوستی هس

مزوژل پروسترولین ضد لک چیست؟

لک صورت یکی از مشکلاتی است که ممکن است به دلایل مختلفی برای پوست ایجاد شود. امروزه دانش پزشکی با به کارگیری تکنولوژی، روشهای جدید درمانی را ابداع کرد

تزریق ژل خط اشک و جوانسازی زیر چشم

چروک های پوستی یکی از رایجترین مشکلاتی هستند که باعث میشوند زیبایی چهره تا حد زیادی کاهش پیدا کند و اعتماد به نفس فرد کاهش یابد.

تأثیر شگفت انگیز مزوژل جالپرو برای جوانسازی پوست

مزوژل که به عنوان مزوفیلر نیز نامیده می شود، روشی نوین در علم پزشکی است که در آن از ترکیبی از مؤثرترین مواد برای جوانسازی پوست استفاده می شو

فیلر چانه چیست و چه تاثیری بر زیبایی صورت دارد؟

تزریق فیلر به چانه یک روش درمانی رایج است که در آن از پرکننده های پوستی برای برجسته‌ تر کردن چانه استفاده می شود.

بوتاکس و فیلر چه تفاوتهایی با هم دارند؟

برای درمان چین و چروک های دینامیک تزریق بوتاکس انتخاب مناسبی است . درمان مناسب خطوط ریز ناشی از شکستن یا تجزیه کلاژن تزریق فیلر است .

چه مواردی دوام ژل لب را کاهش می دهند؟

معمولاً دو هفته پس از تزریق ژل لب نیاز است مجدداً به پزشک مراجعه نمایید. با گذشت دو هفته، تورم و التهاب لب رفع می شود و اشکالات تزریق، قابل بررسی است

برای تزریق ژل لب باید بدانید...

تزریق ژل لب، روش محبوبی است که با استفاده از تزریق ژل به لب، مشکلات ظاهری لب بالا و لب پایین مانند چین و چروک های پوست و عدم تقارن از بین می رود.

لیفت بینی با تزریق ژل یا فیلر برای چه کسانی مناسب است؟

لیفت بینی با تزریق ژل روشی بسیار کاربردی است و متقاضیان بسیار زیادی دارد. روش غیر جراحی تزریق فیلر برای اصلاح فرم بینی گزینه مناسبی برای این کار است .

انواع مدل های تزریق ژل لب

با استفاده از تزریق ژل لب، مشکلات ظاهری لب های بالا و پایین مانند چین و چروک های پوستی و عدم تقارن از بین می روند با سعی بر طبیعی بودن حالت لبها

رفع و درمان پف زیر چشم با تزریق فیلر

یکی از روشهای رفع این پف زیر چشم تزریق فیلر است که یک نوع ماده پرکننده می باشد و در زیر پوست چشم تزریق می شود و پف و کبودی زیر چشم را به راحتی برطرف م

رفع چروک و خطوط عمقی پیشانی با تزریق فیلر

تزریق فیلر‌های حاوی اسید هیالورونیک می تواند به جوانسازی پوست پیشانی و رفع خطوط کمک کند. این نوع پرکننده ها چین‌ و چروک ها را پر کرده و باعث از بین رف

درباره کانتورینگ صورت با ژل چه میدانید؟

کانتورینگ صورت وگونه با تزریق ژل یکی از پرطرفدارترین تکنیک های زیبایی برای اصلاح فرم صورت است.کانتورینگ می تواند با برجسته تر کردن استخوان گونه، برجستگی چانه یا زاویه سازی خط فک، صورت شما را متعادل تر کند. این تکنیک یک روش بسیار مؤثر برای افزایش جذابیت صورت و همچنین کاهش علائم پیری است.

دلایل ورم بعد از تزریق ژل و نحوه درمان آن

امروزه یکی از شایع‌ترین اقداماتی که افراد به آن جهت زیبایی صورت می پردازند را می توان تزریق ژل در نظر گرفت. برخی به دلیل عدم رعایت نکات مراقبتی قبل و بعد تزریق ژل می توانند شاهد میزان بالایی از تورم بعد از تزریق ژل باشند. راهکارهایی برای کاهش تورم بعد از تزریق وجود دارد که در ادامه ذکر میشود.

اهمیت مراقبتهای پس از تزریق ژل برای جلوگیری از حرکت ژل

تزریق ژل می تواند برای بازگرداندن حجم به گونه و فک و همچنین لب ها یا برای برطرف کردن هرگونه نقص در خطوط صورت استفاده شوند. جهت رسیدن به نتیجه مطلوب و ایده‌آل و عدم تجربه عوارض جانبی ناخوشایند باید نکات مراقبتی ذکر شده در این مطلب باید جدی گرفته شوند.

آیا گلوله شدن ژل صورت طبیعی است یا باید نگران آن باشیم؟

تزریق ژل یکی از روشهای مؤثر برای از بین بردن چین و چروک های صورت و جبران حجم از دست رفته در قسمت های مختلف بدن است. تزریق ژل مانند دیگر عمل‌ های زیبایی، ممکن است برخی عوارض و خطراتی را به دنبال داشته باشد. یکی از این عارضه ها، گلوله شدن ژل است که بنا به دلایلی که در این بخش شرح داده ایم رخ می‌ دهد.

هیالورونیک اسید چیست و چه مزایایی برای پوست دارد؟

هیالورونیک اسید جزء آن دسته از ترکیبات پوستی است که برای تمامی انواع پوست قابل استفاده و مفید است. به‌ دلیل مزایای متعدد این روش جوانسازی، تزریق اسید هیالورونیک انتخابی مناسب برای بازگرداندن جوانی پوست صورت، کاهش خطوط صورت و علائم زخم‌ ها است.

فرم دهی و برجسته سازی طبیعی چانه با ژل

تزریق ژل به چانه یکی از راه های برجسته سازی و فرم دهی چانه است.ماده‌ ای که عموماً تحت عنوان ژل استفاده می‌ شود، ژل هیالورونیک اسید می باشد. هیالورونیک اسید با جذب آب و همچنین ترشح ماده‌ ای به نام کلاژن به جوانسازی پوست کمک می‌ کند.

زاویه سازی و فرم دهی فک با تزریق ژل

زاویه سازی فک با استفاده از روش‌ هایی مانند تزریق ژل از بهترین راهکارها برای بهبود انحنای سطحی یا فرم دهی صورت است. این فرایند با پر کردن بعضی از قسمت‌ های فک از داخل، فرم زوایا و منحنی ‌های فک و چانه را تغییر و یک فک برجسته‌ تر و خوش ‌فرم ایجاد می‌ شود.

تزریق ژل به شقیقه برای درمان فرو رفتگی گیجگاه

فیلرها، از انواع مواد مختلف شامل پرکننده‌ های اسید هیالورونیک ، پرکننده‌ های کلسیم هیدروکسیلاپاتیت کلسیم، پرکننده‌ های اسید پلیلاکتیک و پرکننده‌ های کلاژن و تزریق فیلر ساخته می‌ شوند. فیلرهای حاوی اسید هیالورونیک اغلب برای درمان چین و چروک و افزایش حجم پوست کاربرد دارند.

تزریق فیلر هیالورونیک اسید برای جوانسازی پوست

فیلرها یا پرکننده‌های هیالورونیک اسید جهت بازسازی ساختارها و بافت‌های صورت به کار می‌رود. فیلر هیالورونیک اسید، تکنیکی ساده و علمی برای حجم دادن به شیار‌ها و چروک‌های پوست، برجسته کردن لب‌ها و گونه‌ها، ترمیم جای جوش‌ و لیفتینگ پوست به‌حساب می‌آید.

تزریق فیلر زیر چشم چه مزایایی دارد؟

فیلرهای مختلف با برندها و ترکیبات متفاوتی در مارکت وجود دارد که پزشک با توجه به نیاز شما فیلر مناسبتان را انتخاب میکند. فیلر زیر چشم، برای رفع سه مشکل در اطراف چشم از جمله تیرگی اطراف چشم، گودی زیر چشم و چین و چروک اطراف چشم استفاده میشود

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465