دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مو و ریزش مو / ترمیم موی بانوان چگونه انجام میشود؟

ترمیم موی بانوان چگونه انجام میشود؟

یکی‌ از مشکلاتی که بسیاری از زنان نمی‌پسندند با آن مواجه شوند کم پشت شدن مو و ریزش مو می‌باشد ؛ زیرا مو تأثیر بسزا و رابطه مستقیمی‌ با زیبایی‌ دارد. متأسفانه بعضی‌ از مواقع امکان جلوگیری از این فرایند وجود ندارد و یا می‌توان فقط روند آن را کندتر کرد؛ زیرا تمام این فرایند به عوامل محیطی‌ و مخصوصاً ژنتیکی بستگی دارد. ازآنجایی‌ که این مشکل امکان دارد برای هر کسی پیش بیاید و به آن دچار شود، پس بهتر است از روش‌هایی‌ که امروزه به کار می‌رود بهره گیرد.

ترمیم مو روشی است که بدون نیاز به جراحی، بدون نیاز به داروی خاص و یا بیهوشی و بدون نیاز به درد و خونریزی موهای طبیعی را به محل ریزش موها انتقال می‌دهد، بنابراین خانم‌هایی که به دلیل بیماری‌های خاص مانند آلوپسی و … موهای بخش زیادی از سر و یا کل موهای سر خود را از دست داده‌اند و یا افرادی که کم پشتی شدید مو در قسمت جلوی سر دارند و یا ریزش‌های شدید را در این ناحیه دنبال می‌کنند، می‌توانند از طریق ترمیم مو، موهای طبیعی را به چهره خود برگردانند. ترمیم موی طبیعی، مناسب افرادی است که موهای زیادی برای اهدا ندارند و نیازی به جراحی، بیهوشی، بخیه و اثرات ناشی از آن ندارد. روند ترمیم مو برای بانوان، نیازمند توجه و دقت بالا در حین ترمیم می‌باشد؛ زیرا کوچک‌ترین اشتباه می‌تواند در حالت ظاهری و حتی نکات زیرسازی تأثیری داشته باشد.

عمل کاشت مو برای کسب نتایج مطلوب، نیازمند مهارت و تجربه پزشکی است که اقدام به این جراحی می‌نماید. به همین دلیل توصیه می‌شود؛ کاشت مو را نزد پزشکان مجرب و مراکز مجازی مانند کلینیک بهین در اصفهان انجام دهید. این مرکز با سالها تجربه در زمینه کاشت مو، و ارائه نتایجی فوق العاده در این زمینه، یکی از تخصصی ترین کلینیک های کاشت مو در اصفهان می‌باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزایای ترمیم مو

ترمیم موی بانوان

ترمیم مو به روش HRT

این روش یک روش استاندارد و تأیید شده از سازمان وزارت بهداشت می‌باشد و برای همه‌ی افراد می‌توان این روش را انجام داد. ترمیم مو به روش HRT در واقع یک تکنیک شبکه‌ای است که از پوست سر فرد، شبیه‌سازی می‌شود و به وسیله‌ی آن کراتین های گیاهی روی پوست سر فرد قرار می‌گیرد که این روش در یک جلسه و به مدت چند ساعت بدون هیچ‌گونه خونریزی و درد انجام می‌شود.

ترمیم مو به روش sut

ترمیم مو به روش sut از جدیدترین و موفق‌ترین روش‌های کاشت مو می‌باشد که از ویژگی‌های این روش می‌توان به کاشت تا 14000 تار مو در یک جلسه اشاره کرد که در صورت داشتن بانک موی مناسب با استفاده از این روش می‌توان این تعداد تار مو را کاشت کرد. از دیگر ویژگی‌های این روش نداشتن دوران نقاهت و عوارض پس از کاشت مو است. پس از کاشت مو به روش sut فرد فردای روز کاشت می‌تواند مانند گذشته فعالیت‌هایی که قبل از کاشت مو انجام می‌داده را انجام دهد.

ترمیم مو به روش prp

prp یک روش غربالگری خون محسوب شده و نقش اصلی آن تقویت مو می‌باشد. سلول درمانی یا پلاکت درمانی با نام پزشکی prp یک فرآورده خونی می‌باشد که بر اساس آن فاکتورهای رشد پلاکت‌های خون یا سلول‌های بنیادی که در غیر فعال یا در فاز استراحت رفته‌اند تحریک می‌کند که این تحریک باعث می‌شود پوست و مو دوباره جوانی خود را به دست آورند. به عبارتی دیگر باعث می‌شود که از ریزش مو جلوگیری شده و حتی در مواردی باعث رشد مو می‌گردد. از روش prp به‌عنوان ایمن‌ترین راه غربالگری خون یاد می‌کنند؛ چراکه به‌جز پلاکت‌های خون خودتان هیچ‌ چیز دیگری وارد بدن شما نمی‌شود. معمولاً بعد از استفاده از تکنیک prp حداقل 2 الی 3 هفته و حداکثر 2 ماه طول می‌کشد که اولین نتایج مثبت حاصل از آن را روی موها و پوست سر احساس کنید. شایان ذکر است به دلیل اینکه تکنیک پی آر پی یک بازسازی عظیم سلولی می‌باشد، امکان دارد این پروسه و روند سلول درمانی تا 20 ماه هم طول بکشد که نتایج کامل خود را آشکار کند.

صفحه اينستاگرام دکتر سليماني

ترمیم مو با استفاده از الیاف نانو

ترمیم مو با استفاده از الیاف نانو یکی از جدیدترین روش‌های ترمیم مو است که نیازی به بانک موی فرد ندارد. در این روش، بیمار تارهای مصنوعی مو را بر اساس سلیقه خود انتخاب می‌کند. این تارها از جنس الیاف نانو هستند که پس از قرار دادن در پوست سر برای بیمار ایجاد حساسیت نمی‌کنند.این روش بدون درد و خونریزی است و می‌تواند برای تمام نواحی سر که دچار ریزش مو شده‌ است، مورد استفاده قرار گیرد. موهای ترمیم‌یافته به این روش قابلیت رنگ‌پذیری، اتو و فر کردن را دارند و بعد از گذشت زمان کمی از عمل ورود به حمام و استخر بلامانع است.

کاشت ابرو در کلینیک بهین اصفهان با مطلوب ترین نتایج و مناسب ترین قیمت انجام می‌شود. شما می‌توانید جهت هماهنگی یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

ترمیم مو به روش HRT چکونه است؟



نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
علائم اولیه ریزش مو بعد از کروناعلائم اولیه ریزش مو بعد از کرونا

دلیل ریزش مو بعد از کرونا به چندین عامل بستگی دارد و ممکن است برخی افراد در اثر چندین عامل به صورت همزمان دچار ریزش مو شده باشند. بررسی ریشه و علت ریزش موها بعد از ابتلا به کرونا از درمان آن اهمیت بیشتری دارد؛ زیرا شناسایی علت ریزش مو می‌تواند پزشکان را برای پیدا کردن راه درمان هدایت کند. ... ادامه مطلب

مشکلات و عوارض کاشت ابرو در سن غیر مجازمشکلات و عوارض کاشت ابرو در سن غیر مجاز

کاشت ابروی طبیعی جزو عمل‌ های رایج زیبایی است که بسیاری از افراد از آن برای تکمیل زیبایی خود بهره می‌ برند و برای بازیابی موهای ضعیف بر روی ابرو انجام می‌ شود. کاشت ابرو به روش‌ های متعددی انجام می‌ گیرد که بسته به نیاز بیمار و تشخیص پزشک یکی از روش‌ ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد ... ادامه مطلب

کلوئید پوستی چیست و چگونه درمان میشود؟کلوئید پوستی چیست و چگونه درمان میشود؟

کلوئید یا گوشت اضافه نوعی جای زخم برجسته به‌شمار می‌ رود که بعد از بهبود جراحت روی پوست نمایان می‌ شود. کلوئیدها هنگامی ایجاد می‌ شوند که بعد از اتمام فرایند بهبود پوست، بافت زخم همچنان تشکیل می‌ شود. این نوع ضایعات پوستی می‌ توانند بسیار وسیع‌تر از زخم اصلی باشند. ... ادامه مطلب

آیا رنگ کردن ابروها عوارضی برای ابروها دارد؟آیا رنگ کردن ابروها عوارضی برای ابروها دارد؟

خیلی از افراد اعتقاد دارند که رنگ کردن ابرو باعث سفید شدن ابروها می‌ شود؛ اما این عقیده، غلط است. استفاده از رنگ ابرو ممکن است شامل عوارضی چون خشکی و شکنندگی ابروها بشود؛ ولی استفاده از آن به هیچ عنوان موجب سفیدی آن نمیشود. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465