دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / برای کات گونه چند سی سی ژل لازم است؟

برای کات گونه چند سی سی ژل لازم است؟

ناحیه میانی صورت از جمله گونه ها مهمترین قسمت در شکل گیری صورت است و شکل گیری مناسب آن موجب می شود، صورت جوانتر به نظر رسد. وراثت و روند طبیعی افزایش سن از علل اصلی لاغری گونه ها هستند. اگر چه بعضی داروها ممکن است باعث تشدید لاغری صورت شوند و همچنین استرس‌های احساسی و عاطفی، عوامل سبک زندگی، ضربه‌های متعدد، رژیم‌های ناپایدار شدید و افزایش و کاهش مکرر وزن که باعث کشیدگی رباط‌هایی که بافت‌های نرم صورت را نگه می‌دارند، ممکن است باعث تسریع این وضعیت شوند.

آنچه در این مطلب میخوانید

کاهش حجم گونه همراه با لایه‌های چربی و کلاژن پوست باعث می‌شود که پوست در اثر نبود آنها دچار تورفتگی شود. استفاده از ژل های پوستی یک عمل تزریقی محبوب است که برای افزودن یا بازگرداندن حجم به گونه مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌توان به شکل موفقیت‌آمیزی جهت کات گونه از آن استفاده کرد.

مزایای تزریق ژل گونه

برای کات گونه چند سی سی ژل لازم است؟

معمولاً برای گونه‌ها در هر طرف 1 تا 2 سی سی ژل استفاده می‌شود.

روند کات گونه با تزریق ژل

تزریق ژل به گونه در مطب یا کلینیک زیبایی انجام می‌شود. پزشک در محل تزریق از بی‌حسی موضعی استفاده می‌کند. داخل برخی از ژل ها از مواد بی‌حسی استفاده می‌شود. این نوع ژل گونه درد را بسیار کم می‌کند. فرآیند تزریق بسیار ساده است و نهایت ۲۰ دقیقه طول می‌کشد. بعد از تزریق بلافاصله می‌توان نتایج را مشاهده کرد؛ اما حدود یک یا دو روز طول می‌کشد که ژل به خوبی روی گونه‌ها قرار گیرد.

کات گونه

نکات مهم در تزریق ژل کات گونه

تزریق ژل به گونه یکی از روش های ایمن برای برجسته کردن و کات گونه می باشد که بهتر است توسط یک پزشک مجرب و ماهر انجام شود. همچنین نکاتی است که باید در رابطه با تزریق ژل بدانید تا با رعایت کردن آن ها و دانستن آنها انتخابی منطقی و درست داشته باشید و به عوارض جانبی دچار نشوید.

مراقبت قبل از تزریق ژل در گونه

به منظور نتیجه گیری بهتر از فیلر گونه ، تسریع در روند بهبودی و ترمیم و داشتن یک تزریق ایمن، رعایت مراقبت های قبل و بعد از انجام این فرآیند الزامی است. در ادامه مهم ترین اقدامات قبل از انجام پروسه مذکور زیبایی را بیان می کنیم:

  1. مهم ترین و اولین اقدام قبل از برجسته سازی گونه، انتخاب یک پزشک مجرب و با تجربه است. انتخاب یک پزشک مجرب احتمال بروز عوارض را کاهش می دهد و در حصول بهترین نتیجه از فیلر گونه، مؤثر است.
  2. به مدت 14 روزقبل از تزریق ، از استعمال دخانیات و مصرف نوشیدنی های حاوی الکل ، خودداری نمایید.
  3. مصرف داروهایی مانند آسپرین که باعث رقیق شدن و انعقاد خون می شوند را به مدت 2 هفته قبل ازانجام فرآیند گونه، متوقف نمایید.
  4. آزمایشات تجویز شده توسط پزشک را به طور کامل انجام دهید.
  5. چنانچه مبتلا به بیماری مزمنی هستید یا از داروی خاصی استفاده می کنید، پزشک خود را در جریان بگذارید.
  6. چنانچه به داروی خاصی حساسیت دارید، پزشک خود را از آن مطلع سازید.

مراقبت بعد از تزریق ژل گونه

موارد منع تزریق ژل به گونه

صفحه اينستاگرام دکتر سليماني

ماندگاری ژل کات گونه

عوامل مختلفی هستند که در زمان ماندگاری تزریق ژل تأثیرگذار هستند. مواردی همچون برند ژل، وضعیت جسمی فرد، ناحیه تزریق، نوع ژل مورد استفاده و ...؛ اما حداقل زمان برای ماندگاری ژل 12 ماه در نظر گرفته شده است. البته این زمان، بسته به میزان ماندگاری فیلر در صورت فرد دارد و برای هر شخص، متفاوت خواهد بود.

عوارض جانبی تزریق ژل گونه

هزینه تزریق ژل گونه

هزینه تزریق ژل گونه بستگی به نوع و برند ژل استفاده شده، میزان تزریق، ناحیه درمان و تعداد سرنگ‌های تزریق ژل و دستمزد پزشک برای دستیابی به نتایج مطلوب دارد. بنابراین هزینه تزریق ژل در افراد مختلف متفاوت است.

برای آشنایی با عوارض کاشت مو در مردان کلیک کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

زاویه سازی یا مادلینگ صورت با تزریق ژل

چند روز بعد از تزریق فیلر میشود حمام رفت؟

فرم دهی و برجسته سازی طبیعی چانه با ژل

دلایل ورم بعد از تزریق ژل و نحوه درمان آن

آیا گلوله شدن ژل صورت طبیعی است یا باید نگران آن باشیم؟



نظرات کاربران درباره این مطلب :دنیا [ 1402-08-10 ]
ممنونم آقای دکتر من همیشه میخواستم بدونم که برای کات گونه چند سی سی ژل نیازه. چه خوب شد با سایت شما آشنا شدم ممنونم از مطلب خوبتون

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کاشت مو در کلینیک های تخصصی چگونه است؟کاشت مو در کلینیک های تخصصی چگونه است؟

کاشت مو یکی از حساس‌ترین جراحی‌های زیبایی به شمار می‌رود و از طرف دیگر تعداد مراکز تازه‌کار و غیرحرفه‌ای که با تبلیغات گسترده سعی در جذب مشتریان دارند، افزایش یافته است؛ بنابراین، شما باید در انتخاب یک کلینیک درمانی مناسب، دقت زیادی داشته باشید تا دچار مشکلات بعدی نشوید. ... ادامه مطلب

چگونه از موهای کاشته شده خود مراقبت کنیم؟چگونه از موهای کاشته شده خود مراقبت کنیم؟

مراقبت از موهای پیوند در روزهای بعد از عمل کاشت مو حتی در دراز مدت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ... ادامه مطلب

آیا ریزش ابرو بعد از کاشت طبیعی است؟آیا ریزش ابرو بعد از کاشت طبیعی است؟

ابرو یکی از مهم‌ ترین اعضای صورت است که در زیبایی افراد نقش زیادی را ایفا می‌ کند. به همین دلیل افراد همواره به دنبال راهکارهایی هستند که ابروهای خود را زیباتر کرده و ظاهری متفاوت به چهره خود ببخشند. کاشت ابرو یکی از روش‌ های تأیید شده و اثرگذار برای حالت‌ دهی به ابروها و حفظ زیبایی افراد است. ... ادامه مطلب

لیزر درمانی برای درمان ریزش مو چیست؟لیزر درمانی برای درمان ریزش مو چیست؟

لیزرتراپی مو یک روش درمانی نوین و انقلابی برای درمان ریزش مو به روش غیرجراحی است که هم برای زنان و هم مردانی که از مشکل آزاردهنده‌ی ریزش مو رنج می‌برند؛ می‌تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد. با انجام لیزرتراپی مو شما می‌توانید موهایی ضخیم‌تر، پرپشت‌تر و درخشان‌تر داشته باشید ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465