دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت مو / مراحل کاشت مو به روش DHI

مراحل کاشت مو به روش DHI

مو یکی از اولین و مهم ترین قسمت های سر و صورت است که در برخورد با دیگران به چشم میخورد، جلب توجه میکند و در ظاهر و زیبایی افراد نقش بسیار مهمی دارد. به همین دلیل است که بیشتر افراد به پوست و موی خود اهمیت زیادی میدهند و دوست دارند همیشه صورتی جوان و موهای پرپشت داشته باشند.
امروزه بنا بر دلایل مختلفی تقریباً 85% افراد مخصوصاً آقایان در سنین مختلف دچار ریزش مو می‌شوند که این مشکل بسیار برایشان عذاب‌آور است و به دنبال راه‌هایی برای حل این مشکل و رشد دوباره موهای خود هستند. کاشت مو دارای روش‌های گوناگونی است که یکی از بهترین و جدیدترین آن روش DHI که کاشت گراف‌های مو در محل طاس و کم‌پشت با استفاده از دستگاه ایمپلنتر انجام می‌شود و هیچ نیازی به استفاده از دست ندارد.

کاشت مو به روش DHI جزو روشهایی که برای پیوند مو در کلینیک بهین انجام می‌شود؛ نیست و این مطلب صرفا جهت آگاهی کاربران تهیه گردیده است.

نحوه انجام کاشت مو به روش DHI

کاشت مو به روش DHI روشی نوین‌ نسبت به سایر روش‌های کاشت از جمله کاشت مو به روش fit ، کاشت مو به روش sut ، کاشت مو به روش fut می‌باشد. در کاشت مو به روش DHI نیازی به تراشیدن موهای سر در ناحیه گیرنده و دهنده نیست و تمامی مراحل برداشت و کاشت گرافت‌ و همچنین ایجاد سوراخ‌های محل کاشت توسط یک قلم به‌نام قلم چوی انجام می‌گیرد.

مراحل کاشت مو به روش DHI

کاشت مو به روش DHI

کاندیدای مناسب کاشت مو به روش DHI

مزایای کاشت مو به روش DHI

  1. کاهش زمان نقاهت بعد از عمل و تسریع زمان بهبودی در ناحیه برداشت و کاشت پیوندها
  2. دستیابی به بهترین نتیجه ممکن
  3. افزایش کیفیت فولیکول‌های مو به دلیل کاهش زمان باقی ‌ماندن آن‌ها برای قرارگیری در محل کاشت
  4. کاهش احتمال خونریزی در محل کاشت پیوندها
  5. کاهش احتمال آسیب به گرافت و فولیکول در حین انجام عمل کاشت
  6. عدم تراشیدن موهای فرد در ناحیه گیرنده؛ اما تراشیدن مو در قسمت بانک مو لازم است.

معایب کاشت مو به روش DHI

اگر بخواهیم به معایب این روش بپردازیم، باید گفت که زمان اجرای این روش کمی طولانی تر از روش‌های دیگر است. همچنین بارها باید به نقطه‌ی برداشت مو و سپس دوباره به منطقه پیوند مو توجه داشت و این حالت ممکن است فرد متقاضی را اذیت کند. البته به طور کلی روش پیوند مو دی اچ ای هیچ عوارضی را به دنبال ندارد و نمی‌توان معایبی چشم‌گیر از آن پیدا کرد.

 آدرس اينستاگرام دکتر سليماني

عوارض و خطرات ناشی از پیوند مو به روش DHI

در پیوند کاشت مو به روش DHI همانند سایر روش‌‌های کاشت ممکن است عوارضی مثل خونریزی، التهاب، کبودی و تورم صورت بگیرد. تنها عیب این روش هزینه‌ی زیاد آن به نسبت روش کاشت مو به روش FUE می‌باشد.

هزینه پیوند مو به روش DHI

همان‌طور که گفته شد، جایگذاری مو به روش دی اچ آی با ابزار مختلفی صورت می‌گیرد. این هزینه در کلینیک‌های مختلفی متفاوت است و می‌تواند بر اساس معیارهایی که وجود دارد و بر روی پیوند مو تأثیر دارد تعیین شود که از جزئیات این هزینه‌ها در جلسات مشاوره می‌توانید اطلاع پیدا کنید. اینکه شرایط اولیه موهای شما به چه صورت است و همچنین چه انتظاری از نتایج نهایی این فرآیند دارید، همگی روی قیمت انجام آن تأثیر خواهند گذاشت.

کاشت ابرو در کلینیک بهین اصفهان با مطلوب ترین نتایج و مناسب ترین قیمت انجام می‌شود. شما می‌توانید جهت هماهنگی یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

اصلاح طراحی خط رویش مو با کاشت

کاشت مو چقدر طول می کشد؟

درصد موفقیت کاشت مو چقدر است؟

مزایای کاشت مو به روش SUT (اس یو تی)

بهترین روش های کاشت موی طبیعی کدامند؟



نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
ترشحات پس از کاشت مو میتواند از علائم عفونت باشدترشحات پس از کاشت مو میتواند از علائم عفونت باشد

پوست سر بعد از تحمل جراحات متعدد حین کاشت مو، برای حفاظت از خود و سایر تارهای مو شروع به تولید و خارج کردن چربی می‌ کند، بنابراین شاهد خروج ترشحات چرب به رنگ سفید یا زرد خواهد بود.با وجود اینکه پزشک برای درمان عفونت بعد از کاشت، دارو تجویز می کند اما بهتر است قبل از بروز عفونت، از آن پیشگیری کنید ... ادامه مطلب

عوامل مؤثر در تعیین هزینه کاشت موعوامل مؤثر در تعیین هزینه کاشت مو

زمانی که برای کاشت مو به یک کلینیک زیبایی مراجعه می‌کنید، یکی از چیزهایی که در جلسه مشاوره راجع به آن صحبت می‌شود، هزینه انجام این کار است. پس از اینکه متخصص زیبایی روش مناسب برای شما را تشخیص داده و تعداد جلسات موردنیاز برای انجام کار را تخمین زد، هزینه تقریبی را به شما اعلام خواهد کرد. ... ادامه مطلب

بهترین کلینیک کاشت مو چه ویژگی هایی دارد؟بهترین کلینیک کاشت مو چه ویژگی هایی دارد؟

انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو، اولین قدم ازروند کاشت مو است. کاشت مو به دلیل حساسیت بالایی که در مراحل انجام دارد باید در یک کلینیک معتبر و توسط پزشکی متخصص انجام شود. قبل از هر کاری باید از معتبر بودن کلینیک و دارا بودن آن به دستگاه‌ها و امکانات استاندارد اطمینان حاصل کرد ... ادامه مطلب

تزریق PRP برای حفظ فولیکول ها پس از کاشت موتزریق PRP برای حفظ فولیکول ها پس از کاشت مو

مدتی بعد از کاشت مو، بیشتر فولیکول‌های پیوند شده در محل جدید خود رشد می‌کنند اما دراین‌بین ممکن است پیوند برخی از فولیکول‌ها موفقیت‌آمیز نباشد و رشد نکنند. جستجوی راهی برای افزایش بقای فولیکول‌های موهای پیوندیافته و تسریع بهبودی با حداقل زخم بعد از پیوند، منجر به آزمودن PRP شد ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465